Oddbjørn Johannessen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit. Hei, da fortsette jeg i denne tråden med å prøve ut et svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Nedrud Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hei, da fortsette jeg i denne tråden med å prøve ut et svar. Jeg prøver med også med et testsvar her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liv S. Askelien Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg prøver med et testinnlegg. Dette her tror jeg blir bra :rolleyes: Gratulerer til alle sammen! Liv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Merete Bruvik Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Kjekt å se at noen nå alt har kommet igang på våre nye forum. Omleggingen kom noen timer før vi hadde planlagt, og det blir sikkert noen mindre oppstartvansker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Del Skrevet Januar 31, 2011 Kjekt å se at noen nå alt har kommet igang på våre nye forum. Omleggingen kom noen timer før vi hadde planlagt, og det blir sikkert noen mindre oppstartvansker. Det ser bra ut. Gratulerer! Jeg har nå også fått til å fortsette en tråd fra det gamle "Brukarforum" - og til og med greid å lage lenker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Bakken Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette nye forumet ser innmari lekkert ut! :) I farten lurer jeg på en liten ting, de gamle debattene på det forrige forumet; blir de liggende på den gamle adressen i uoverskuelig fremtid, eller vil de plutselig forsvinne? Anders. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Vangli Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Den gamle debatten vil forsvinne om ikke så lenge, men først etter at vi har kopiert alle sakene inn i dette forumet slik at de blir søkbare. De gamle debattene vil havne under en egen les-bare kategori. Mvh Bent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Bakken Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Den gamle debatten vil forsvinne om ikke så lenge, men først etter at vi har kopiert alle sakene inn i dette forumet slik at de blir søkbare. De gamle debattene vil havne under en egen les-bare kategori. Mvh Bent :) Det høres jo veldig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Rossing Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hei, da fortsette jeg i denne tråden med å prøve ut et svar. Jeg tester også ut ukjent farvann:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Her skal vi utan tvil trivast! Oversiktleg og greit utan altfor prangande bilde-element. Velkommen til oss alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Bergesen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hei Jeg prøver meg litt jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hei Jeg prøver meg litt jeg også. Det må jeg også--- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Olav Broback Rasch Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Det må jeg også--- Da prøver jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Ove Wangensteen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette tror jeg kan bli morsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Frank Pagh Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Bare en prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Østbye Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Håper det virker også herfra (Tenerife). Blir spennende å se om de klarer legge inn alle de eksisterende debattene ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laila N. Christiansen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit. Svarer med test av å legge inn vedlegg, hvordan dette blir :D Gratulerer til DA med nytt forum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Hegge Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Det ser fint ut. Men ett spørsmål om det er noen her som vet svaret. Om en vill fortsette på en tråd må en da selv legge inn den på nytt? En mister jo litt da en ikke enkelt kan gå til bake og sjekke tidligere kommentarer/svar. :unsure: Men det ser fint ut og jeg ser fram imot nye spørsmål og svar. Mvh Niels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Rossing Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Tester lenke Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4058&idx_id=4058&uid=ny&idx_side=-6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Teste, teste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibekke Holm Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hei Nytt forum; spennende. Prøver med en link: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f18010221&gardpostnr=2#nedre VH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Osther Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Tester lenke Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4058&idx_id=4058&uid=ny&idx_side=-6 Testing, testing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore S. Falch Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Joda, vi skal nok klare å venne oss til dette - men jeg hadde håpet at man i det nye forumet ble "tvunget" til å legge inn mer detaljerte opplysninger i temaoverskriftene, f.eks. ved å måtte legge inn et geografisk navn eller et slektsnavn. For et års tid siden var det en brukerundersøkelse blant Digitalarkivets og debattforumenes brukere. Det skulle vært interessant å få vite fra Digitalarkivet hva som kom frem i denne undersøkelsen som har påvirket utformingen av de nye forumene - hvilke synspunkter og ønsker har man imøtekommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig Håklev-Lørenskog Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Testing, testing tester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts