Kurt Østbye Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Vedlegget i innlegg 18 og lenken i innlegg 20 virker, men hvordan komme tilbake til debatte-siden når en har vedlegget (i innlegg 18) åpent ? Tidligere kunne jeg gå tilbake til debatten enten ved å klikke på det røde krysset i øverste høyre hjørne på skjermen, eller klikke på tilbake-pila i øverste venstre hjørne på skjermen. Begge disse fører nå til at jeg blir kastet helt ut av debattforumet. Men når jeg har oppe kirkebok-lenken i innlegg 20 virker returen til debatten som før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingmar Seth Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Ein test herifrå også :unsure: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Jahren Mathisen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Det ser fint ut. :unsure: Mvh Niels Tester lenke Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4058&idx_id=4058&uid=ny&idx_side=-6 Nok en test :rolleyes: Fint forum :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Solås Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Får teste dette jeg også :o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Solås Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Tester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rigmor Waler Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg må jo prøve jeg også :D Det ser veldig bra ut dette, men litt prøving og feiling må en vel regne med i begynnelsen. Mvh og *Smil* fra Rigmor Tester lenke Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4058&idx_id=4058&uid=ny&idx_side=-6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita Marian Bjørtuft Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg hiver meg på testen. Mvh Anita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Moum Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Ove Wangensteen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg tester litt forskjelligeskrifttyper og dette er jo rene tekstbehandleren dette:blink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt E Vesthagen Oslo Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette er bare en test :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vigdis Skaar Nygaard Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg vil også være med! :D Jeg tror dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Mosvold Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Ja. Jeg får vel teste meg jeg også ! IM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Eik Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg vil nødig miste det jeg har i 'korga'. Hvordan kan vi ta vare på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vigdis Skaar Nygaard Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 For dem som ikke har prøvd lignende forum-løsninger tidligere, blir det muligheter for en del utprøving. Gratulerer til DA, og så oppfordrer jeg mine medbrukere til å være litt tålmodige til alle blir kjent med det nye systemet. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit. Hei, alle. :) Jeg må prøve hvordan dette blir.. :unsure: Prøver annen skrifttype. :blink: Fikk jeg tilbake den forrige skrifttypen nå? Det er vel forhåndsvisning, så en får rettet? Dette blir nok bra. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dere kan fortsette testing av ny løsning i opprettet Testforum http://forum.arkivverket.no/index.php?/forum/17-testforum/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Hammer Aarland Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hvordan er det med de dfebattene på det gamle fora der en er midt inne i en viktig debatt, hvordan fortsette debatten her på samme tema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Biberg Kristensen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg har bare lyst til å si: Gratulerer med nytt forum! ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Prøver jeg også :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laila Mjelde Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Bare en test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl V. Erichsen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Den gamle debatten vil forsvinne om ikke så lenge, men først etter at vi har kopiert alle sakene inn i dette forumet slik at de blir søkbare. De gamle debattene vil havne under en egen les-bare kategori. Mvh Bent :) Dette med søkbart høres skikkelig bra ut! - Jarl - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneL Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Dette med søkbart høres skikkelig bra ut! - Jarl - Må jo prøve dette nye jeg også. spennende med nytt forum , men litt rart også . Håper vil alle blir like flittige brukere her og at vi får til å "knekke" riktig mange slektsnøtter ! Hilsen :rolleyes: Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Singstad Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hei! Jeg synes lenkene til ulike kilder blir fine her - og mer informative hvis man gjør det slik: Lenke til kirkeboka i Gran 1708. Eller slik: De giftet seg 1708 i Gran, Oppland. Tror det nye forumet blir bra, men man må bare vende seg til det. Håper de gamle debattene flyttes over raskt, slik at vi kan fortsette der vi slapp. Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor egil fredriksen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 :) liten endring hva er se hva dette var og dette her litt vanskelig dette her med å endre skrift :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Johnsrud Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Lurer litt på om det bare er hos meg det går tregt? Har ikke så kjapp linje, men har ikke hatt noen problemer på det gamle forumet eller med kirkebøkene. Ellers synes jeg denne nye debattsiden ser lovende ut. Blir nok bra bare man venner seg til alt det nye :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå