Gå til innhold
Arkivverket

Nytt forum


Oddbjørn Johannessen
 Del

Recommended Posts

Vedlegget i innlegg 18 og lenken i innlegg 20 virker, men hvordan komme tilbake til debatte-siden når en har vedlegget (i innlegg 18) åpent ? Tidligere kunne jeg gå tilbake til debatten enten ved å klikke på det røde krysset i øverste høyre hjørne på skjermen, eller klikke på tilbake-pila i øverste venstre hjørne på skjermen. Begge disse fører nå til at jeg blir kastet helt ut av debattforumet.

 

Men når jeg har oppe kirkebok-lenken i innlegg 20 virker returen til debatten som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dem som ikke har prøvd lignende forum-løsninger tidligere, blir det muligheter for en del utprøving. Gratulerer til DA, og så oppfordrer jeg mine medbrukere til å være litt tålmodige til alle blir kjent med det nye systemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget inneholder ingen etterlysninger. Jeg ville bare prøve hvordan det var å lage et innlegg i det nye forumet, og håper det er greit.

 

Hei, alle. :)

 

Jeg må prøve hvordan dette blir.. :unsure:

Prøver annen skrifttype. :blink:

 

Fikk jeg tilbake den forrige skrifttypen ? Det er vel forhåndsvisning, så en får rettet?

 

Dette blir nok bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med de dfebattene på det gamle fora der en er midt inne i en viktig debatt, hvordan fortsette debatten her på samme tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle debatten vil forsvinne om ikke så lenge, men først etter at vi har kopiert alle sakene inn i dette forumet slik at de blir søkbare. De gamle debattene vil havne under en egen les-bare kategori.

 

Mvh Bent :)

 

Dette med søkbart høres skikkelig bra ut!

- Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med søkbart høres skikkelig bra ut!

- Jarl -

 

 

Må jo prøve dette nye jeg også. spennende med nytt forum , men litt rart også .

Håper vil alle blir like flittige brukere her og at vi får til å "knekke" riktig mange slektsnøtter !

 

Hilsen :rolleyes: Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

 

Jeg synes lenkene til ulike kilder blir fine her - og mer informative hvis man gjør det slik:

 

 

Lenke til kirkeboka i Gran 1708.

 

Eller slik: De giftet seg 1708 i Gran, Oppland.

 

 

Tror det nye forumet blir bra, men man må bare vende seg til det.

 

Håper de gamle debattene flyttes over raskt, slik at vi kan fortsette der vi slapp.

 

 

Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om det bare er hos meg det går tregt?

 

Har ikke så kjapp linje, men har ikke hatt noen problemer på det gamle forumet eller med kirkebøkene.

 

Ellers synes jeg denne nye debattsiden ser lovende ut. Blir nok bra bare man venner seg til alt det nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.