Gå til innhold
Arkivverket

Nytt forum

Oddbjørn Johannessen
 Del

Recommended Posts

Tror jeg har kommet meg gjennom innstillingene :unsure:

Test

Det hadde jeg ikke, profilbildet vises ikke foran innlegget. Ligger i profilen min og forhåpentligvis synlig for andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke, profilbildet vises ikke foran innlegget. Ligger i profilen min og forhåpentligvis synlig for andre også.

Ordnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste

Prøver multisitat , hva menes med den? Kan ikke se at det er noe annerledes enn når jeg trykke på den blå svartasten på topp eller i bunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver multisitat , hva menes med den? Kan ikke se at det er noe annerledes enn når jeg trykke på den blå svartasten på topp eller i bunn?

Bare en test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut :)

Prøver med en kopiering:

Finne bileier via registreringsnummer på bil? - Kvinneguiden Forum ...

20 innlegg - 9 forfattere - Siste innlegg: 9. jan

Vet at det var en link her inne om dette for bare noen dager siden, men jeg er ikke i stand til å finne den linken. Det jeg lurer på er om ...

forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=149047 - Bufret - Lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi finne igjen emner fra det gamle forumet? Har prøvd å søke på stikkord som jeg gjorde der, men får ikke noe treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Blot en test af signatur - - - og der skal åbenbart skrives et antal indlæg før man ikke længere er ny bruger :mellow: så kunne man jo lige lave en masse test :P -- eller være lige glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.