Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Jeg kan ikke få lov til at indsætte kopieret tekst eller links direkte ind i tekst-editoren, når jeg skriver eller svarer her i forummet.

Når jeg forsøger at indsætte de jeg har lagt i windows udklipsholder sker der intet og jeg er derfor nødt til at indtaste f.eks. lange URL's. Det kan vel næppe være meningen!?

 

Jeg bruger IE11 på Windows10

 

Kan bekreftes. Virker noen ganger, andre ganger ikke. Det avhenger av hvor markør er plassert i teksten (f.eks plassér markør midt i en tekst så fungerer det å lime inn, som oftest, men ikke alltid).

 

Dette er et problem relatert til IP-Board og Microsoft Edge.

Kan bekreftes. Virker noen ganger, andre ganger ikke. Det avhenger av hvor markør er plassert i teksten (f.eks plassér markør midt i en tekst så fungerer det å lime inn, som oftest, men ikke alltid).

 

Dette er et problem relatert til IP-Board og Microsoft Edge.

Hej Jørgen

Mange tak for hurtigt svar.

Har nu prøvet både Edge og IE11

Med lidt snilde som du angiver lykkes det nu også mig :-)

Med Edge må du trykke Paste (4. knapp fra høyre) i editoren og legge inn lenker i dialogboksen som åpner seg.

 

Med IE må du trykke første knapp til venstre (Toggle editing mode som gir html-telst) for å få lagt inn lenker.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.