Gå til innhold
Arkivverket
Birgitte Akerhaugen

Pantebok B20, Moss 1948 - Forsvunnet eller bare ikke skannet?

Recommended Posts

Birgitte Akerhaugen

Jeg er på jakt etter en dagboksinnføring som ifølge panteregisteret for den aktuelle eiendommen er innført i pantebok B20, Moss, i 1948. Den aktuelle panteboken ligger imidlertid ikke sammen med de andre på digitalarkivet - der er det ingen bok mellom B19 og B21. Er den helt vekk, eller bare falt ut av andre grunner, men likevel tilgjengelig?

post-6732-0-08401700-1456396927_thumb.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Hunskaar (Arkivverket)

Pantebok B20 er skanna, men det ser ut til at den ikke er indeksert. Det er mulig det har vært eller annet teknisk problem, uten at jeg har oversikt over det på stående fot.

Hvis du oppgir dagboknr., kan jeg finne fram til bildet enten i dag eller i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birgitte Akerhaugen

Pantebok B20 er skanna, men det ser ut til at den ikke er indeksert. Det er mulig det har vært eller annet teknisk problem, uten at jeg har oversikt over det på stående fot.

Hvis du oppgir dagboknr., kan jeg finne fram til bildet enten i dag eller i morgen.

Takk! Det er innførsel nr 7 på vedlagte panteregisterside. det står ikke når erklæringen er tinglyst, bare at den er fra 15/7-1948, men i tillegg til B20 ser det ut som det står 1893/48.

post-6732-0-42992300-1456406637_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Hunskaar (Arkivverket)

Takk! Det er innførsel nr 7 på vedlagte panteregisterside. det står ikke når erklæringen er tinglyst, bare at den er fra 15/7-1948, men i tillegg til B20 ser det ut som det står 1893/48.

Vedlagt dagboknr. 1893/1948.post-5-0-31894500-1456407893_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birgitte Akerhaugen

Tusen takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.