Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Hei.

Jeg lurer på om noen kunne hjulpet meg med å tyde dødsårsaken til Anna Karoline Antonisen, oppføring 4.

Jeg mener å ha fått det meste riktig, men som dere ser så er det flere partier jeg er noe usikker på. Står også et notis til venstre som virker som kan høre til - kan det stå jordfestet?

4 | *** Anna Karoline Antonisen født i Stokke 1875 | 21/1 | 21/1 | Kristian J. Sønset | ****** | Dr. **** | Efterlater intet. **** har forsørget på Tønsberg Fattigvesens Regning. | ***

SAKO, Andebu lensmannskontor, H/Ha/L0003: Dødsfallsprotokoll, 1908-1919, s. upaginert, oppf. 4

4 | Enke Anna Karoline Antonisen født i Stokke 1875 | 21/1 | 21/1 | Kristian J. Sønset | - | Dr. Frost | Efterlater intet. I mange Aar forsørget for Tønsberg Fattigvæsens Regning. | Meldt 2/1-17

Dødsårsaken har Kjell allerede skrevet. Det som står med annen skrift helt til venstre, er bare et notat om når innberetningen for januar måned var innsendt.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.