Gå til innhold
Arkivverket
Ola ΗjeIen

Tyding av dødsårsak, Andebu 1917

Recommended Posts

Ola ΗjeIen

Hei.

Jeg lurer på om noen kunne hjulpet meg med å tyde dødsårsaken til Anna Karoline Antonisen, oppføring 4.

Jeg mener å ha fått det meste riktig, men som dere ser så er det flere partier jeg er noe usikker på. Står også et notis til venstre som virker som kan høre til - kan det stå jordfestet?

4 | *** Anna Karoline Antonisen født i Stokke 1875 | 21/1 | 21/1 | Kristian J. Sønset | ****** | Dr. **** | Efterlater intet. **** har forsørget på Tønsberg Fattigvesens Regning. | ***

SAKO, Andebu lensmannskontor, H/Ha/L0003: Dødsfallsprotokoll, 1908-1919, s. upaginert, oppf. 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjell Lauritzen

Ant. hjertelammelse

Indberettet 5/2 17

Endret av Kjell Lauritzen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Else B. Rustad

4 | Enke Anna Karoline Antonisen født i Stokke 1875 | 21/1 | 21/1 | Kristian J. Sønset | - | Dr. Frost | Efterlater intet. I mange Aar forsørget for Tønsberg Fattigvæsens Regning. | Meldt 2/1-17

Dødsårsaken har Kjell allerede skrevet. Det som står med annen skrift helt til venstre, er bare et notat om når innberetningen for januar måned var innsendt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.