Gå til innhold
Arkivverket

Manglende kirkebok i beta


Kay H. Bjerke
 Del

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter kirkebok for dåp 1912-1922 for Paulus menighet i Oslo. Denne finnes i det gamle systemet, men er ikke registrert i det nye. Da det er både enklere å arbeide med det nye systemet og lettere å komme inn så håper jeg at dette blir ordnet så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter kirkebok for dåp 1912-1922 for Paulus menighet i Oslo. Denne finnes i det gamle systemet, men er ikke registrert i det nye. Da det er både enklere å arbeide med det nye systemet og lettere å komme inn så håper jeg at dette blir ordnet så raskt som mulig.

 

Beta-versjonen har ikke vært kontinuerlig oppdatert med nypubliserte kirkebøker. Pga problemene som har oppstått med den gamle løsningen, forbereder vi nå full synkronisering mellom gammel og ny løsning. For at synkroniseringa skal bli 100 % må vi holde tunga rett i munnen og utføre arbeidet steg for steg, og derfor vil det ta 1-2 uker, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.