Gå til innhold
Arkivverket
Bjørn A Løkken

tydehjelp dåp kirkebok for Vang

Recommended Posts

Bjørn A Løkken

Her skulle jeg gjere vite navn og gardsnavn på faddere i Kari sin dåp , nr. 3 på høyre side  . Hennes far er Halvor Hanum 

Jeg trenger også dåpsdato , og denne latinske kirke dagen 

https://media.digitalarkivet.no/kb20070512890269

På forhånd tusen hjertelig takk 

Endret av Bjørn A Løkken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ivar S. Ertesvåg

"Dom.[inica] Reminiscere" (= 2. sundag i fasta)

Faddrane les eg som:  Christopher Skottum (Skattum?), Ole Gile(?), Gunnil Skottum, Ingebor Hanom, Gunnil Guteberg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn A Løkken

Tusen hjertelig takk Ivar 

Jeg har en dåp til her , og det er dåpen til Gulbrand 15 september foreldre Lars Gulbrandsen Hønningstad og Kersti Christoffersdatter

Det er et par av fadderne jeg ikke får fatt på navnet til :  Ole ...   ?sønn Balke , Arne Guldbrandsen Hønningstad , Michel .......? ? ......... Børresønn Skillingstad , Inger Gudmundsdatter Hønningstad 

https://media.digitalarkivet.no/kb20070513050484

På forhånd tusen hjertelig takk for uvurdelig hjelp innen presteskapets snirklede verden ( de er vel gjerne uransakelige på dette viset og  ) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ivar S. Ertesvåg

Ole Larsøn ..

Michel Skra...??   (men ikkje Skramstad, i så fall er det klussa på ein boge ned som ikkje skulle vere der)

Ougen Børresøn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn A Løkken

Ole Larsøn ..

Michel Skra...??   (men ikkje Skramstad, i så fall er det klussa på ein boge ned som ikkje skulle vere der)

Ougen Børresøn

Tusen hjertelig takk for god hjelp Ivar , da ønsker jeg deg en god og fredfylt natt fra Trondheim , og nu går jeg i min ringe binge å teller mine avdøde forfedre i stedet for disse tradisjonelle bråkete sauene . :)

Endret av Bjørn A Løkken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.