Gå til innhold
Arkivverket

Jeg får ikke postet svar på innlegg; connection timed out


Olaf Larsen
 Del

Recommended Posts

Jeg har opplevet det et par ganger de siste dagene, at jeg ikke får svart på innlegg. Det er innlegg hvor jeg har fårr varsel om en ny post.

Meldingen jeg får:

The connection has timed out
The server at forum.arkivverket.no is taking too long to respond.
o.s.v.
 

Når jeg trykker Try again, skjer det ingenting, når jeg forsøker Try again en gang til, kommer jeg til tråden, og ser at svaret mitt er skrevet 2 ganger i samme post.

 

Er det noe som er endret i innstillinger for serveren?

Endret av Olaf Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joda, jeg har opplevd det før en sjelden gang, men da kan det ha vært lang tid mellom åpningen av innlegget, og det endelige svaret, så jeg har ikke reagert spesielt på det, denne gangen var det snakk om et minutt eller to.

Jeg kjører den samme Firefox 39.0.3 i Linux som før, men jeg har i det siste lekt meg litt med endel endringer i oppsettet av FF, og det kan kanskje ha påvirket hvordan en nettkobling opprettholdes. (du har kanskje brukt about:config i FF?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.