Gå til innhold
Arkivverket

Sletting av poster er for komplisert!


Olaf Larsen
 Del

Recommended Posts

Dette er en dublett, det er altfor vanskelig å få slettet en ekstra oppføring! Det er lagt in allverdens knapper for diverse funksjoner, kan dere ikke lage en SLETT POST knapp??

 

I trefflista for skannede kirkebøker mener jeg det var et lite pop-up vindu med rned en lang versjon av forkortelsene på typen innhold i kirkeboka, når man holdt musa over dem: kf, vi, if, uf, im, um, vd, lv, ns o.s.v.

Den er borte nå.

Endret av Olaf Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan jo slette innholdet i det overflødige innlegget, samt endre overskriften til Dobbeltpost - skal slettes.

 

Mange tråder og samtaler vil bli ganske meningsløse, dersom en ser sletting slik det ble vist i en viss tråd i forumet Statsarkivet i Bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en dublett, det er altfor vanskelig å få slettet en ekstra oppføring! Det er lagt in allverdens knapper for diverse funksjoner, kan dere ikke lage en SLETT POST knapp??

 

Forumprogramvaren er en hyllevare som vi ikke utvikler selv.

 

Funksjonen for sletting av emner er kun tilgjengelig for administratorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg forstår argumentene mot å ha en generell sletteknapp, men var det ikke en stund mulig å slette et innlegg innen en viss tid? Så vidt jeg kan se er det vel stort sett dubletter som ønskes slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.