Gå til innhold
Arkivverket

Varemma

Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

I samband med ei namnetolking, kunne det vere av interesse å lese korleis namnet vart bokstavert i 1838. Heilt midt på sida til venstre (fol. 375 b ) står 

5. Vaarem-Enget eller 5. Vaerrem-Enget eller ...

https://media.digitalarkivet.no/tl20080129640916

Kan nokon hjelpe med a second opinion?

Endret av Knut Skorpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes grangivelig det står «Storrem - Enget». Storrem er en gård i Hellfjellbygda innenfor Sandnessjøen. Eller rettere: nærmere Mosjøen.

Endret av Even Stormoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ikkje avvise tolkinga. Men naboen - 4 linjer ovanfor - har også fått litt av Storrem-Enget, og der er namnet skrive på ein annan måte. Storremma er i dette tilfellet eit enge - seinare ein husmannsplass og eit bruk - på Andås i Vefsn. 

Eg skal ikkje avvise tolkinga. Men naboen - 4 linjer ovanfor - har også fått litt av Storrem-Enget, og der er namnet skrive på ein annan måte. Storremma er i dette tilfellet eit enge - seinare ein husmannsplass og eit bruk - på Andås i Vefsn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg les det som "Waarem - Enget". ("Storem - Enget" står 4 og 6 linjer ovanfor).

Den andre a-en i Waarem er nokså open; men eg ser ikkje andre alternativ det kan vere. Øvst på sida framom er det ein tilsvarande open a i "Andaas", og "Wefsens" (same linja) gjev døme på "W".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Eg var nysgjerrig på om det var forma Varemma eller Varremma som hadde dekning i dei eldste kjeldene, men så er det altså ei tredje form, Våremma, som aldri er høyrt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.