Yngve Nedrebø Skrevet Oktober 31, 2016 Del Skrevet Oktober 31, 2016 Arkivverket blir fra 1. november 2016 omorganisert. Fra nå av blir "Statsarkivet i Bergen" et busstopp i Årstadveien, og navnet på en fredet bygning. Det blir også navnet på tilholdsstedet for deler av noen seksjoner i Arkivverket. Etter 18 år 9 måneder og 7 dager skal jeg ikke lenger ha noe å gjøre med Digitalarkivet, som fra nå av skal ligge under Seksjon for tilgjengeliggjøring. Selv skal jeg fra nå av "forvalte skriften" i Arkivverket! Jeg vil derfor ikke lenger kunne besvare spørsmål til Statsarkivet i Bergen. Digitalarkivet og dets mange brukere har gitt meg stor glede! Jeg takker for samarbeidet, og jeg takker for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Erik Boye Skrevet Oktober 31, 2016 Del Skrevet Oktober 31, 2016 Takker deg for all hjelpen jeg har fått- i gamle Digitalarkivet- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottar Eliassen Skrevet Oktober 31, 2016 Del Skrevet Oktober 31, 2016 Mange takk for god hjelp gjennom årene, Yngve. mvh Ottar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Oktober 31, 2016 Del Skrevet Oktober 31, 2016 (endret) Så leit...! :( MANGE kommer til å savne deg, kunnskapen du besitter og ikke minst hjelpsomheten din, Yngve Nedrebø. (Er nysgjerrig på hvor du skal arbeide nå.) Redigert dagen etter. Nå så jeg nyhetsbrevet med den nye organisasjonsstrukturen: https://www.arkivverket.no/arkivverket/Arkivverket/Om-oss/Aktuelt/Nyhetsarkiv/Ny-organisasjonsstruktur-fra-1.-november Endret November 1, 2016 av Anne-Lise Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Oktober 31, 2016 Del Skrevet Oktober 31, 2016 Vil bli savnet. Takk for ein kjempejobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars E. Øyane Skrevet Oktober 31, 2016 Del Skrevet Oktober 31, 2016 (endret) Yngve! Det har jo lege i lufti ei tid at arkivverket ville verta endra, so noki stor overrasking er ikkje denne meldingi, men eg veit at eg har svært mange med meg når eg uttrykker stor vemod for det som har skjedd! Nok ein gong vil få takka for den gigantiske hjelpi du har vore for meg i mitt arbeid med Gards- og Ættesoga for Luster! Eg har hatt gleda av å kjenna deg personleg i nesten 50 år, og eg ser fram til å halda venskapen open i mange år framover, uansett kva oppgåver du no går laus på! Endret Oktober 31, 2016 av Lars E. Øyane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Oktober 31, 2016 Del Skrevet Oktober 31, 2016 Lykke til i "ditt nye liv" - du har vore ein heilt eineståande hjelpar, og vi vil sakne deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag T. Hoelseth Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Arkivverket blir fra 1. november 2016 omorganisert. Fra nå av blir "Statsarkivet i Bergen" et busstopp i Årstadveien, og navnet på en fredet bygning. Det blir også navnet på tilholdsstedet for deler av noen seksjoner i Arkivverket. Etter 18 år 9 måneder og 7 dager skal jeg ikke lenger ha noe å gjøre med Digitalarkivet, som fra nå av skal ligge under Seksjon for tilgjengeliggjøring. Selv skal jeg fra nå av "forvalte skriften" i Arkivverket! Jeg vil derfor ikke lenger kunne besvare spørsmål til Statsarkivet i Bergen. Digitalarkivet og dets mange brukere har gitt meg stor glede! Jeg takker for samarbeidet, og jeg takker for meg! Takk for utrettelig innsats gjennom mange år, Yngve. Du må vite at vi har satt stor pris på alt du har bistått med og at vi temmelig sikkert vil savne deg. Dag T. Hoelseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Thorstensen Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Jeg vil takke for all hjelp jeg har fått helt siden jeg startet med slektsgranksning på 90 tallet. Den hjelpen har vært helt uvurderlig, du har bistått nesten til alle døgnets timer lang utover hva man kunne forvente. Ikke all nytenkning er et fremskritt. Om denne omleggingen er eller vil bli et fremskritt kan bare tiden vise. Jeg ønsker deg i alle fall lykke til med nye oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Osther Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Takk for uvurderlig hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Søreide Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Mange takk for STOR STOR hjelp gjennom mange år og gleden har absolutt vært på vår side. Ønsker deg lykke til med nye oppgaver, men håper likevel du tar deg tid til en prat når vi er innom eller bremser opp sykkelen når vi møter deg på tur. Oddvar Søreide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heljar Westlie Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Kommer til å savne deg. Takk for all bistand helt tilbake til 90-tallet og lykke til videre :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald L. Bakke Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Takk for god hjelp i arkivet. At du vil bli sakna er heilt sikkert! Lukke til med nye arbeidsoppgåver i arkivverkets teneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vigdis Skaar Nygaard Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Det er veldig leit at vi har fått en slik omorganisering! Jeg vil takke for den innsatsen du har lagt ned som statsarkivar og ønske deg lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnulf Pedersen Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 (endret) Du har vært til uvurderlig hjelp for mange, også meg. Du kommer til å bli savnet av mange, mange her. Lykke til videre! Hilsen Arnulf Endret November 1, 2016 av Arnulf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Larsen Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Etter 18 år 9 måneder og 7 dager skal jeg ikke lenger ha noe å gjøre med Digitalarkivet, som fra nå av skal ligge under Seksjon for tilgjengeliggjøring. Selv skal jeg fra nå av "forvalte skriften" i Arkivverket! Jeg vil derfor ikke lenger kunne besvare spørsmål til Statsarkivet i Bergen. Men det er vel ingenting i veien for å delta som medlem i forumet, hjernekapasiteten følger vel ikke stillingen? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tandsether Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Mange takk for all hjelp jeg har fått av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per aase andresen Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Yngve. Takker deg for utrolig god hjelp i de årene jeg har vært med i Debattforum. Det har vært hurtige og utfyllende svar. Ønsker deg lykke til videre med nye oppgaver mvh Per Aase Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfinn Kjelland Skrevet November 1, 2016 Del Skrevet November 1, 2016 Sluttar meg til helsingane, Yngve, med ei historie frå lenge før Digitalarkiv og internett, medan du var arkivar på Hamar. Da hendte det opp til fleire gonger at eg som isolert bygdebokforfattar langt unna statsarkivet fekk telefon frå deg; du hadde oppdaga noko i magasinet som kunne vere til nytte for meg, t.d. nokre militære rullar. Viss eg hadde midlar til å kopiere, kunne du ordne det. Tvilar på om eg fekk takka deg skikkeleg, og nyttar derfor høvet no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Vandeskog Skrevet November 3, 2016 Del Skrevet November 3, 2016 Kan bare slutte meg til alle gode ønsker og ikke minst beklagelsene over det vi mister. TUSEN TAKK! Vennlig hilsen Rolf Vandeskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Sværen Skrevet November 3, 2016 Del Skrevet November 3, 2016 Sluttar meg til det som før er skreve. Tusen Takk for ALT det du har gjort for meg ! Men også for det du har gjort for oss alle som digitalt har spyrt om noko på Statsarkivet i Bergen ! Lev vel frå Jon Sværen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-A Mellum Skrevet November 5, 2016 Del Skrevet November 5, 2016 (endret) Takk for all god hjelp. Lykke til videre, men du kommer til å bli savnet. Mvh Kjell-Arne Mellum Endret November 5, 2016 av K-A Mellum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet November 6, 2016 Del Skrevet November 6, 2016 Takk for ein flott innsats med å svare på alle slags spørsmål frå brukarane. Eg håpar at det framleis vil vere mogeleg å stille spørsmål til Statsarkivet i Bergen, og tykkjer det er synd dersom lokalkunnskapane om kjeldene på Vestlandet skulle verte vekke. Også eg håpar at ein vil kunne sjå deg delta i debattane som privatperson i framtida, slik det var nemnt ynskje om i eit tidlegare innlegg i tråden. Elles vil vel lesesalen framleis vere open for publikum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein O. Tislevoll Skrevet November 6, 2016 Del Skrevet November 6, 2016 Tusen takk for hjelpen som jeg og andre har fått fra deg, gjennom mange år! Når partiet Høyre er i regjering, så vet vi av tidligere erfaringer, at bra ting skal ødelegges, og folk må slutte i stillinger, og at politikerne som kommer etterpå som oftest må bruke mange år for å reparere skadene som Høyre har fått til. Så får håpe at regjeringa som er nå snart må gå av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Alfheim Skrevet November 10, 2016 Del Skrevet November 10, 2016 Tusen takk for all hjelp du har gitt opp gjennom tiden. Det er ett stort tap for alle oss som har fått uvurderlig hjelp av deg. Lykke tilo videre med jobben din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå