Gå til innhold
Arkivverket

Skifte i Ibestad 1903 - Folvik


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ifølgje dødsmeldingslista for Ibestad:

 

https://media.digitalarkivet.no/view/57674/30

 

døydde gardbrukar Sven Olai Olson på Folvik i Ibestad 9.11.1903.  Det står at «Boet andrager til ca. 5-600 kroner», og som ervingar er oppgjevne enkja og søsken, men ingen av dei er namngjevne!

 

* Er det mogeleg å få sjekka dette skiftet, anten skifteregistreringi eller utloddingi, for å sjå kva som står om søsteri Berit Helene, eventuelt kva born ho let etter seg?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nummer 20 være søsteren Berit Helene? etternavnet er riktignok Nilsen, men verdt et forsøk.....

 

Finnmark fylke, Vardø i Vardø, Ministerialbok nr. 7 (1886-1897), Døde og begravede 1891, Side 257
Permanent bilde-ID: kb20070108380269
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for eit overraskande, men kjempeflott innlegg!  Eg er ikkje eit sekund i tvil om at du har finne lagnaden til Berit Helene, og sidan ho ganske sikkert ikkje kan ha hatt fleire born, i alle fall ikkje med Nils Meyer Johannessen, er spørsmålet om dette skiftet forsovidt vorte uaktuelt, men eg let det likevel liggja for å sjå om Berit kan ha hatt fleire born, som me ikkje kjenner til...

 

Nok ein kjempetakk for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger ved kopi fra skifteforhandlingsprotokoll 741, Senja sorenskriverembete. Det ble ikke foretatt skifte etter Svend Olai Olsen. Vi har også sjekket dødsfallsmelding for Berith Helene, død 13.10.1891 i Vardø; kun mannen Nils Johannessen er nevnt, intet til skifte.

 

På vegne av Statsarkivet i Tromsø

 

Eva K. Jeppesen

 

skifteforhandling.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Eva for eit kjempefint svar!  Eg er ikkje overraska over at opplysingane var so «magre», men eg er forundra over at meldingi etter Berit Helene ikkje nemner son hennar fødd før ekteskapet...

 

Nils Johannesson er nok utvandra til Amerika, og det er soleis ikkje noko meir me kan gjera i Troms eller Finnmark med lagnaden hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.