Gå til innhold
Arkivverket
Ine M Eriksen

Dødsfallprotokoll else olsen f. Brevik 13.07.1920

Recommended Posts

Ine M Eriksen

Hei, jeg skulle gjerne sett dødsfallprotokollen for Else Olsen som døde 27.03.194258a5b59755971_ddsfallprotokollene1942..PNG.3cc5238dc9b286626cdc8065b2a7d11a.PNG

Jeg leter etter min oldemor som skal ha hatt pikenavnet Else Brevik og som giftet seg Olsen i 1939.

Vielsesattesten er datert 09.12.1939.

IMG_3666.JPG

Jeg har også problemer med å finne informasjon om foreldrene.

Endret av Ine M Eriksen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd Halvorsen

Dødsfallsprotokoll Oslo skifterett, dødsfall 415/1942-I: a.jpg.11f6be71a3c5332911a0acecb55e0c7f.jpg

•  

Brukernes eget forum egner seg i utgangspunktet bedre for undersøkelser omkring foreldrene. Men Bertha døde 11.3.1946 . I arkivet etter Oslo folkeregister, Registerkort finner vi kortet som ble satt på avgang ved hennes død a.pdf

Vennlig hilsen Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ine M Eriksen
2 timer siden, Odd Halvorsen skrev:

Dødsfallsprotokoll Oslo skifterett, dødsfall 415/1942-I: a.jpg.11f6be71a3c5332911a0acecb55e0c7f.jpg

•  

Brukernes eget forum egner seg i utgangspunktet bedre for undersøkelser omkring foreldrene. Men Bertha døde 11.3.1946 . I arkivet etter Oslo folkeregister, Registerkort finner vi kortet som ble satt på avgang ved hennes død a.pdf

Vennlig hilsen Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo

Tusen takk for hjelpen, lurer på om du kan hjelpe meg med en siste ting og tyde hvilket sykehus hun lå på da hun døde? Jeg er ikke så vandt med å tyde eldre skrift:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ine M Eriksen

Tusen takk for hjelpen. Har du også mulighet til å hjelpe meg med å tyde hvilket sykehus hun var på da hun døde:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ine M Eriksen

Står det Ullevold?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd Halvorsen

Ullevål ("Ullevold") sykehus, ja. 

Vennlig hilsen Odd Halvorsen - Statsarkivet i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.