Jump to content
Arkivverket

Standard funksjonalitet ved oppretting av bruker

Anne-Lise Hansen

Recommended Posts

Hovedfunksjonen til et forumprogram er å gi melding om nye svar i opprettede emner.

Er ikke dette lenger standard innstilling? Stadig ser jeg at nyregistrerte ikke automatisk 'følger' emner de deltar i? 

Det er ille nok at disse innstillingene ble ødelagt for mange brukere i 2012, men skal det nå komme enda flere brukere av forumet en ikke får respons fra?

.

Det er erfaringsmessig dårlig med svar i forum for tekniske tilbakemeldinger når det gjelder dette spørsmålet, så jeg poster den her.

Jeg skal innhente svar fra administrator, men jeg mener det er standard-innstilling nå at det går ut varsel. 

• 4 years later...
På 20.2.2017 den 14.20, Anne-Lise Hansen skrev:

Hovedfunksjonen til et forumprogram er å gi melding om nye svar i opprettede emner.

Er ikke dette lenger standard innstilling? Stadig ser jeg at nyregistrerte ikke automatisk 'følger' emner de deltar i? 

Dette problemet er i økende grad til stede og nå for tiden er det veldig få nye brukere som ‘følger’ temaer de starter…  (Hjelpere føler de ‘snakker til veggen’….) Det virker som det er frivillig å hake av for å motta epost om svar…?  Skal det være opp til den enkelte bruker av forumene å kunne sabotere funksjonaliteten til et forumprogram? 

Hvorfor kan ikke ikke dette være en standardinnstilling? 

• Like 2

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.