Gå til innhold
Arkivverket

Innloggingsendring igjen?


Anne-Lise Hansen
 Del

Recommended Posts

Etter 504 Gateway timeout på forumsidene i går kveld, var det blitt endring i innloggingen i dag,  Jeg logger meg på Digitalarkivet først og deretter via DA på forumet.

 

Dette møtte meg i dag:

 

IMG_1425.thumb.PNG.a2bc8afb676483a33efd86669afcbef0.PNG

 

Er dette noe en gjør bare èn gang?

 

Ordet 'Forum' er dessuten uheldig og bør endres til forumprogrammet (med liten f) eller Digitalarkivet, for hvem har lyst til å la forumet (dvs alle de som deltar der) få vite hvilken e-postadresse en har? Det er nemlig slik det kan misforstås.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er noe du bare gjør en gang.

 

Dette er ingen endring i innloggingen. Den ble innført sammen med den nye forumversjonen og innloggingsportalen. Denne får du når du kobler sammen brukerkontoen i Digitalarkviet med brukerkontoen i forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde jo det 6. februar?

Jeg fikk 504 Gateway timeout på forumet i går kveld og kom ikke inn før i dag. Gjalt det bare meg, eller fikk alle det? Kan det ha resatt brukeropplysningene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan ikke ha resatt brukeropplysningene dine.

 

Vi har funnet årsaken til at du fikk timeout. Vi øker noen konfigurasjonsparametre på servenre, så bør det bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.