Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg skulle rettlede noen av medlemmene i Slekt og Data - Hordaland om å bli bruker av Debattforum, men klarer ikke å finne lenken i det nye oppsettet.

Kan noen være snill å gi meg et hint om hvor jeg kan finne linken som gjør det mulig å bli registrert som bruker? 

 

Mvh

 

Per Aase Andresen

 

 

Link to comment
https://forum.arkivverket.no/topic/207961-hvordan-registrere-seg-som-bruker/
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.