Gå til innhold
Arkivverket

Margaret Haugen - fødd i Noreg 4.10.1883 - utvandra 1906 eller 1907 til Amerika - kven i all verdi var ho? - kvar kom ho ifrå?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hjarteleg takk til Egil, Kurt, Hans og Sven for nye spennande innlegg!

 

So er Joseph Lerum komen til rette i 1910, men utan kone...  No er det først og fremst kona hans eg har søkt etter i FT1910, so om ho verkeleg var i ND, må namnet vera feilskrive...  Elles er det jo ikkje so langt frå Minnesota til Loma, Cavalier Co., ND!

 

Fødselsattesten til Roy har eg ikkje sett.  Det er heller ikkje so enkelt å få tak i fødselsattestar frå ND.  Dei må normalt tingast frå Bismarck, ND, og dei er ikkje so billige...

 

Eg vil derimot freista få tak i dødsattesten til Margaret og kanskje ein obituary.  Dei burde kunne gje oss litt fleire opplysningar...  Ein telefon vil gå til Bemidji, MN om ein time eller to...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vi husker er mor til Margrethe Haugen nevnt med pikenavnet 'Opem'. Jeg søkte på Opem som etternavn og fant 42 personer som brukte etternavnet Opem, alle som det var oppgitt fødested på, var fra Trøndelag. For de 30 personene som det er oppgitt fødested på, var fordelingen slik: Tr.heim 4, Frosten/Frosta 5, Stjørdal 9, Aasen 10, Sparbo 1 og Skogn 1. Men det skal ha vært en gård ved navn Opem også i Hafslo. Hvis noen er interessert i navnene kan jeg legge de ut her. 

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kankskje langsøkt, men det finnes en Mary Haug i census 1905, 20 år, bodde i Tynsid township, Polk, Minnesota, som ikke er langt fra Crookston, Polk. Hun hadde oppholdt seg der i 6 måneder (census avholdt 3. juni) og hvis vi følger teksten fra "Find a grave" så skulle hun ha først ha oppholdt seg i Warren, Marshall. Kan se ut som hun bodde sammen med 2 brødre?

1905_MHaug.png

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt og Egil for nye spennande innlegg!

 

So har eg hatt telefonkontakt med Bemidji, MN og kan fortelja følgjande frå dødsattesten til Margaret Lerum frå 1961:

 

** born Oct. 4, 1883 in California

** father Gustaf Haugen

** mother Sophie Opem

 

Eg såg attende på dei ulike «kandidatane» som har vore lanserte, og fann denne (jmf,. innlegg #20):

 

https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01052782006771

 

MEN, mori heitte ikkje Sophie...!

 

Eller kanskje morsnamnet er feil?

 

Eg takkar igjen for framifrå bistand med denne utfordringi og vonar framleis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Magna Margrethe Gustavsen som emigrerer, er imidlertid gift, og reiser med et lite barn

https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/8/pe00000000585307

 

https://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/8/pe00000000585308

 

Så denne kandidaten passer ikke bra

 

Alien Registration of 1918

First Name:Magna Magrethe

Last Name:Gustavsen

Full Name:Gustavsen, Magna Magrethe

Age:34

Locality:St. Paul

County:Ramsey

State:MINNESOTA

Registration Date:1918

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sven Hjortland skrev:

Går det an å få sjekket denne familien litt nærmere?

Sjekket - finner ingen datter som passer.....Giftet seg i 1884.

Vielse, # 7 - Nord-Trøndelag fylke, Alstadhaug i Skogn, Ministerialbok nr. 717A09 (1878-1898), Viede 1884, Side 187, Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070423660782

 

Trolovede, # 9 - Nord-Trøndelag fylke, Alstadhaug, Ekne, Levanger, Frol (Levanger landsokn) i Skogn, Levanger, Forlovererklæringer nr. 717A11 (1850-1895), Trolovede 1884, Side 125, Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20060522120003

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sven Hjortland skrev:

Blir kanskje å dra det litt langt - men samme fødselsdato og Greta/Margaret?

 

Sjekk dette!

 

 

BB Åsen_side 112.png

 

Bygdebok for Åsen : gårds- og slektshistorie. B. 2, side 112 - http://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009062901108

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdebok for Åsen : gårds- og slektshistorie. B. 1 - http://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009061600003

 

Under Oppem, Skogsveet, gnr 184, bnr. 2, Oppemsveet, side 378

BB Åsen_I_side 378.png

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Under Husby, Sjursplassen Vestre, gnr. 187, bnr. 3, Sjurplassmyra, side 432

BB Åsen_I_side 432.png

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, no vart eg skikkeleg glad!  Hjarteleg takk til Kurt, Sven og Egil for kjempemessige innlegg!  For å seia det med ein gamal fjernsynskommentator: «Den stod som ein påle»!  Eg berre lurer på kvar dei fekk den soga ifrå om at Margaret skulle vera fødd i San Francisco, CA!?

 

No manglar eg berre detaljar om:

 

** Kva gard/plass hadde Gustav Peterson opphavet sitt ifrå?  Er dette han i 1865: https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038337000458

 

** Kva gard/plass hadde Lucia Ottesdotter opphavet sitt ifrå?  Er dette ho i 1865: https://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01038335004341

 

Eg takkar igjen for framifrå bistand med denne utfordringi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Kva gard/plass hadde Lucia Ottesdotter opphavet sitt ifrå?  Er dette ho i 1865

 

JA! - Se post 39

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Kva gard/plass hadde Gustav Peterson opphavet sitt ifrå?  Er dette han i 1865

 

JA! - Se Trolovede fra post 33

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vel 'siste reis' i denne spennende sagaen, ankomst det forjettede land........

Name:Grite peroline Hojem
[Grete Peroline Hojem] 

Gender:Female

Age:23

Nationality:Norwegian

Birth Date:abt 1884

Birth Place:Levanger sog, Norway

Departure Place:Liverpool, England

Arrival Date:12 Jul 1907

Arrival Place:Boston, Massachusetts, USA

Last Residence:Norway

Friend:Lance Sandrik (feiltolket av Ancestry. Det står Aunt Louise Sandvik, Radium, Marshall, MN.)

Ship:Cymric

Endret av Kurt Østbye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kurt Østbye skrev:

Da har vi vel 'siste reis' i denne spennende sagaen, ankomst det forjettede land........

Name:Grite peroline Hojem

Lenke FS - se Sven's post 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hojem er en eldre skrivemåte for gårdsnavnet Haugen, derfor oppgis begge disse navneformene.

 

Skifte etter avdøde kårenke Lucie Haugen (d. 1922) og før avdøde gårdbruker Gustav Pettersen Haugen (d. 1909) ble sluttet 3. april 1924. De etterlot seg barna:

  1. Paul Haugen, Aasen.
  2. Laura, g. Johan Karbu, Ronglan.
  3. Mrs. Margaret Larum, Beltrami, Minn.

(SAT, Sorenskriveren i Stjør- og Verdal, skifteutlodningsprotokoll 1922-27 (3A51), fol. 117-117b)

 

Fra skiftedokumentene (3Fa230) har jeg notert:

Registrering 16.9.1922, på Åsen lensmannskontor etter den under 21. august sistleden avdøde kårenke Lucie Haugen. ((Anmerket; Mannen, Gustav Pettersen Haugen, døde 23.7.1909, uskiftet bo)). Arvinger oppgis å være:

1. sønn Paul Haugen, 22, Aasen.

2. datter Laura Karbu, g. Johan Karbu, Ronglan.

3. datter Mrs. Margaret Lerum, adr. Tenstrike, Beltrami Co, Minn, USA.

En tredje datter er død ugift.

Fullmakt til Paul Haugen fra Margaret Lerum, dat. 13. nov. 1922. Beltrami Co, Minnesota.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel denne familien Grethe P. Hojem oppgir som sin kontakt i USA ved immigrasjonen i 1907 (aunt Louise Sandvik):

US census 1910:

Name: Louise Sandrik

Age in 1910:56   Birth Year: abt 1854

Birthplace: Norway

Home in 1910:Helgeland, Polk, Minnesota

Race:White Gender :Female

Immigration Year:1888

Relation to Head of House: Wife

Marital  Status:Married

Spouse's Name:Lawrence Sandrik

Father's Birthplace:Norway

Mother's Birthplace:Norway

Native Tongue:English

Years Married:34

Number of Children Born:2

Number of Children Living:1

Household Members: Name Age

Lawrence Sandrik 72

Louise Sandrik 56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.