Gå til innhold
Nasjonalarkivet

HO - "synden for Bergen" - Peder Andersen Mjeldvigen = ?

Recommended Posts

Eg fattar ikkje at eg kunne oversjå den forbindelsen. Tusen hjerteleg takk, Arnfrid! 

Når eg dukkar djupare ned i basen min, finn eg at denne Randi skal vere gift med ein Peder Andersson på Bergens-kanten; eg har til og med Roe? som etternamn på han.

Det aukar sjansen endå meir for at det er *min* Peder. 

3 minutter siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

I alle dagar! Det var det eg hadde ein mistanke om - ho er gloppar, fødd 1704!

Da har vi det vel, da.

tenker at siden Melkevik ligger tett opp til Mildevåg/-vik, kan det være feilskrevet.

Dette var veldig kjekt på ein torsdagskveld. Fullstendig revnande likegyldig, særleg sidan der ikkje var etterkomarar i meste generasjon, men uansett - eg har fått sluttført 2 til av mine utflytta glopparar <3

• Takk 1
9 minutter siden, Inge Nygård skrev:

Peder Andersen Røe var forøvrig trulovar då Guri Jørgensdtr. Gloppestad vart trulova og gift i 1740: https://media.digitalarkivet.no/kb20070504610085

Ja, det oppdaga eg sjølv og nettopp. Fana "renn over" av glopparar på denne tida. Men takk i alle fall!

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.