Gå til innhold
Arkivverket
Thore Senneset

Gruvearbeidarar på Svalbard 1900-1905

Recommended Posts

Thore Senneset

Det har kome meg for øyret at ein slektning kan ha arbeidd i gruvene på Svalbard ein gong i tida etter folketeljinga i 1900 og fram til han gifta seg i Måløy hausten 1905. Fins det nokon plass å leite etter opplysningar om slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Håvard Moe

Såpass tidleg kan det avhenge mykje av kor han var. Like etter 1900 var det etter det eg kjenner til både norske, britiske og amerikanske gruveforetak i gang. Store Norske starta vel ikkje opp før 1916, så kven som evt. kan ha noko på dette er eit godt spørsmål...

Det er mulig Statsarkivet i Tromsø kan kjenne til noko arkivalia (alternativt kan du jo prøve å søke på arkivnett.no sjølv).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bente L. Skjager

Hei!

Jeg foreslår at du kontakter Svalbard Museum. De vil nok ha oversikt over hva som er dokumentert i forhold til aktiviteten der i det aktuelle tidsrommet. 

http://svalbardmuseum.no/no/

Mvh Bente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thore Senneset

Då startar vi med Svalbard Museum, takk til Bente og Håvard for kjappe svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.