Finn Karlsen Skrevet Juni 6, 2017 Del Skrevet Juni 6, 2017 I det gamle-gamle digitalarkivet fikk vi ved treff liste over personene som reiste sammen. I gamle digitalarkivet var den muligheten tatt bort bortsett fra at vi kunne bla ved hjelp av neste/forrige og dermed hadde vi en viss mulighet til å se hvem som reiste i lag. I dagen digitalarkiv kan jeg ikke se noen slik mulighet lenger noe som blir et større tilbakeskritt enn ved overgangen fra gamle-gamle til gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Juni 6, 2017 Del Skrevet Juni 6, 2017 Det er en midlertidig mangel. Vi skal få på plass navigering i det transkriberte materialet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellen Tostrup Skrevet Juni 6, 2017 Del Skrevet Juni 6, 2017 (endret) Helt enig med deg Finn Karlsen. I Arkivverkets spørreundersøkelser har jeg påpekt denne fordelen i det gamle-gamle DA. Har mange emigranter i slekta samt bistått bl.a. Amerikanere. Dette har hjulpet meg ekstremt mye. Endret Juni 6, 2017 av Ellen Tostrup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Karlsen Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Del Skrevet Juni 7, 2017 Takk Anette, ser fram til det og håper dere klarer å levere innen rimelig tid. Finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Juli 27, 2017 Del Skrevet Juli 27, 2017 Det nye Digitalarkivet blir stadig mindre brukarvenleg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts