Gå til innhold
Arkivverket
Bjørg Lunde

Oppslag kirkebok døde 1949, Øye, Vang, Oppland

Recommended Posts

Bjørg Lunde

Er det mulig å få gjort et enkelt oppslag i kirkebok for Øye sogn, Vang i Valdres?

Min oldemor døde i 1949 og ble gravlagt 8.8.1949. Jeg skulle gjerne visst dødsdatoen.

mvh Bjørg Lunde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar

Kirkeboka for Vang i Valdres for 1949 har vi ikke mottatt hos oss ennå, men vi har gjort oppslag i klokkerboka. Der kan vi ikke se at det er noen innførsel av gravlagte i august 1949. Det vil være til hjelp om du oppgir navnet på din oldemor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørg Lunde

Hennes navn er Anne Lunde født 17.12.1852. Hun var enke etter Ole Lunde.

Og hun er nok begravet i Øye. Det kan kanskje være et år feil, men min far mener hun ble begravet på hans fødselsdag som er 8. august.

mvh Bjørg Lunde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar

Vang i Valdres klokkerbok nr. 10 for Øye sokn (1945-1966) side 126, innførsel nr. 2 i listen over døde kvinner i 1946, viser at Anne S. Lunde, "Kårkone enkje", bosatt på Lunde, døde 02.08.1946 og ble begravet 08.08.1946. Hun oppgis her å være født 16.12.1852 i Øye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørg Lunde

Tusen takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.