Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Skifte i Bergen 1873/1874 - Anna Sophie Eriksen

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Anna Sophie Eriksen døydde i Bergen 19.11.1873 og er nemnd på denne sida i dødsmeldingsregisteret for Bergen:

https://media.digitalarkivet.no/view/23997/225

Her kjem det fram at skiftet vart registrert 20.2.1874.  Anna Sophie og mannen Kristian Eriksen hadde oppretta testement i 1873, men Anna Sophie hadde minst to søner frå eit tidlegare ekteskap, og eg lurer på om ikkje desse er nemnde i samband med skiftet?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi med dette skiftet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnitaRiise (Statsarkivet Bergen)

Skifte vart teke til behandling i skifteretten fordi dei hadde fått nyss om at ho hadde ein(!) son frå eit tidlegare ekteskap. Denne sonen var Mads Rasmussen som budde på garden Sande i Søndfjord. Ved forretninga hadde Nikolai Rasmussen møtt fram på vegne av han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anita for eit interessant svar i denne saki!

Det er merkeleg at berre den eine sonen vert nemnd her, men sidan hin sonen tydeleg voks opp i Hardanger og sidan var gift og busett der, so var det kan henda ingen kontakt?  Merkeleg...

Men du har svart å spørsmålet mitt, og eg er takksam for det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.