Jump to content
Arkivverket

Er det forskjell på Safari og Microsoft Expl når eg søkjer

Jon Sværen

Recommended Posts

Eg spyr for i ettermiddag var det umogelig på Ipaden min, Safari å skilja Antonette og Anthonette.

Men søkjer eg no i kveld natt på Explorer, Windows får eg det eg vil ha.

Eg prøver med å visa kva Windows viser:  https://digitalarkivet.no/search/persons/advanced?from=&to=&m[]=1301&firstname=Antonette&lastname=&gender=f&birth_year_from=1773&birth_year_to=1788&birth_date=&birth_place=&domicile=&position=&event_year_from=1801&event_year_to=1814&event_date=&sort=rel 

Å kopiera frå Ipaden min er noko eg enno ikkje har lært meg, diverre !

---------------------------------------------

Personlig så synest eg det siste DA vært betre og betre å søkja på.  Og eg har kun hatt Jarle H i Slekt og Data, Hordaland ein halv time, dagen etter det kom  + Innfo frå Statsarkivet i Bergen vel 1 time ein torsdag kveld.  I tillegg EIGENTRENING !!

Jon Sværen

Bergen

Beklager sent svar.

Det er ingen forskjell på de treffene du får om du bruker safari, explorer, nettbrett eller pc. Alle søkene skjer på våre servere, så treffene blir like uansett. Vi har heller ikke jobba med variantsøket forrige uke.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.