Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Pålogging "Brukernes eget forum "

Recommended Posts

Endeleg einkvan andre enn meg som også har problem! Det hjelper ikkje med Husk meg - eg må logge på kvar einaste gong eg har vore ute, og viss eg har vore inne via maskin nr 2, må eg også logge på igjen på nr 1 sjølv om Forum har stått ope der heile tida.

Problemet oppsto samtidig med omlegginga.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen

Da omlegginga kom denne gangen, blei jeg kasta ut og skulle logge meg inn på nytt. Det var dønn umulig. Jeg måtte få hjelp og vi holdt på i tre kvarter før det endelig blei ja fra maskinen. Den forlangte apper og koder som ikke fantes og kode som fantes men som den alikevel ikke godtok. Men jeg kom da inn.

De første åtte ti gangene måtte jeg logge meg inn hver gang, selv om husk meg skiltet ble trykket på. Nå har den slutta å kverrulere, så nå får jeg lov til å være på 24/7.

Tekniske ting er moro dere. IKKE.

TSK.

4 timer siden, Olaf Larsen skrev:

Har du forsøkt å logge deg inn i ved å klikke på alternativ innlogging som er merket med en hengelås til høyre i innloggingsvinduet? Og der krysset av for Husk meg?

Eg har i alle fall prøvd det, utan at det hjelper. 

Ingen problemer med innlogging her. Jeg kan åpne flere vinduer i nettleseren (Ffx) samtidig. Har riktignok ikke forsøkt å være pålogget fra 2 maskinger samtidig...

Firefox lagrer pålogginger om du velger det, så da vet den hvilke påloggingsdetaljer som gjelder. Men hvis det er flere brukere av DA-forum på samme maskin, med forskjellige brukernavn og passord, kan det kanskje bli annerledes.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.