Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Nytten av " My heritage "

Recommended Posts

Jeg får vel først si unnskyld til de som bruker programmet , men " My Heritage " Må vel være noe av det

verste man kan komme ut for i henhold til slektsøk .Alle opplysninger er her basert på medlemmennes

egne søk, og da kan det bli stor feilmargin. Var selv så dum at jeg la inn familiesøk der . Og siden popper

Mh sider til stadighet opp når du minst venter det. Har flere ganger forsøkt å slette programmet , men uten

hell .

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/212754-nytten-av-my-heritage/
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hva du mener.

20 timer siden, Karl Johnny Sommer skrev:

Og siden popper

Mh sider til stadighet opp når du minst venter det. Har flere ganger forsøkt å slette programmet , men uten

hell .

Jeg har brukt MyHeritage mange ganger. Det er nyttig i de tilfellene bygdebøker som ikke finnes på nettet, har vært brukt som kilde i overlappende grener med mitt tre. Akkurat nå har jeg en midlertidig stopp i abonnementet. Fordi det gir mer informasjon enn jeg rekker å nyttiggjøre meg av.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.