Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

DA har i Klokkarbokji for Balestrand, Fjærland, død, 1917-40, trulig gjort ein miss der ein kan sjå 3 stk er død mellom 1938 og 39.

Ved å søkja på år død: 193* kom eg fram til dei 3, Eirik, Turid og Randi. 

Trulig er det gravelssesdata som kludrar det til for dykk.

------

Eg er diverre så elendig ang kopiering på min I-PAD som eg har vore før. 

No vært det gøy å sjå kor lang tid DA brukar å retta opp dette !!!

Jon Sværens søk: https://www.digitalarkivet.no/search/79/2075?forenamn=&etternamn=&kjonn=&rolle=&stilling_stand=&bustad=&fodestad=&fodselsaar=&fodselsdato=&dodsaar=193*&dodsdato=&aarsak=&aar=&grdato=&jfdato=&sokn_kyrkje=&merknader=&laekjar=&meldt=&meldar=

Men her finnes ingen taushetsbelagte opplysninger eller andre sensitive opplysninger som ikke kan ligge fritt tilgjengelig på Internett, så jeg kan ikke se noen grunn til å endre dette.

For øvrig: Årsaken til at Jon Sværen får 3 treff, mens Torbjørn Igelkjøn får 29 treff, ser ut til å være at feltet dødsår (som Sværen søker i) bare er utfylt i tilfeller hvor dødsfallet og begravelsen skjedde i forskjellige år.

• Liker 1

OK, Kristian i Arkivverket !

---

Sidan eg har hatt ein "disputt" m/ dykk om tempo på retting av FT 1865, Balestrand, så TRUDDE eg at no hadde eg funne noko hos DA, som DA ville retta OG DET I EIN hel... fart !

Men eg tok feil !! 

Årsaka til at skanna kyrkjebøker er sperra er vel forresten at kyrkjebøkene kan innehalde opplysningar om dødsårsak (sjølvmord o.l.), og ein har difor valt å ikkje leggje ut dødsfallister yngre enn 80 år. Dei transkriberte listene inneheld ikkje slike opplysningar, og kan dermed leggjast ut til dags dato.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.