Gå til innhold
Arkivverket
Jon Sværen

Kor lang tid brukar DA å retta opp ein feil ?

Recommended Posts

Jon Sværen

DA har i Klokkarbokji for Balestrand, Fjærland, død, 1917-40, trulig gjort ein miss der ein kan sjå 3 stk er død mellom 1938 og 39.

Ved å søkja på år død: 193* kom eg fram til dei 3, Eirik, Turid og Randi. 

Trulig er det gravelssesdata som kludrar det til for dykk.

------

Eg er diverre så elendig ang kopiering på min I-PAD som eg har vore før. 

No vært det gøy å sjå kor lang tid DA brukar å retta opp dette !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Hunskaar (Arkivverket)

Jon Sværens søk: https://www.digitalarkivet.no/search/79/2075?forenamn=&etternamn=&kjonn=&rolle=&stilling_stand=&bustad=&fodestad=&fodselsaar=&fodselsdato=&dodsaar=193*&dodsdato=&aarsak=&aar=&grdato=&jfdato=&sokn_kyrkje=&merknader=&laekjar=&meldt=&meldar=

Men her finnes ingen taushetsbelagte opplysninger eller andre sensitive opplysninger som ikke kan ligge fritt tilgjengelig på Internett, så jeg kan ikke se noen grunn til å endre dette.

For øvrig: Årsaken til at Jon Sværen får 3 treff, mens Torbjørn Igelkjøn får 29 treff, ser ut til å være at feltet dødsår (som Sværen søker i) bare er utfylt i tilfeller hvor dødsfallet og begravelsen skjedde i forskjellige år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jon Sværen

OK, Kristian i Arkivverket !

---

Sidan eg har hatt ein "disputt" m/ dykk om tempo på retting av FT 1865, Balestrand, så TRUDDE eg at no hadde eg funne noko hos DA, som DA ville retta OG DET I EIN hel... fart !

Men eg tok feil !! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

:-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Årsaka til at skanna kyrkjebøker er sperra er vel forresten at kyrkjebøkene kan innehalde opplysningar om dødsårsak (sjølvmord o.l.), og ein har difor valt å ikkje leggje ut dødsfallister yngre enn 80 år. Dei transkriberte listene inneheld ikkje slike opplysningar, og kan dermed leggjast ut til dags dato.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.