Gå til innhold
Arkivverket

Kor lang tid brukar DA å retta opp ein feil ?


Jon Sværen
 Del

Recommended Posts

DA har i Klokkarbokji for Balestrand, Fjærland, død, 1917-40, trulig gjort ein miss der ein kan sjå 3 stk er død mellom 1938 og 39.

Ved å søkja på år død: 193* kom eg fram til dei 3, Eirik, Turid og Randi. 

Trulig er det gravelssesdata som kludrar det til for dykk.

------

Eg er diverre så elendig ang kopiering på min I-PAD som eg har vore før. 

 

No vært det gøy å sjå kor lang tid DA brukar å retta opp dette !!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Sværens søk: https://www.digitalarkivet.no/search/79/2075?forenamn=&etternamn=&kjonn=&rolle=&stilling_stand=&bustad=&fodestad=&fodselsaar=&fodselsdato=&dodsaar=193*&dodsdato=&aarsak=&aar=&grdato=&jfdato=&sokn_kyrkje=&merknader=&laekjar=&meldt=&meldar=

 

Men her finnes ingen taushetsbelagte opplysninger eller andre sensitive opplysninger som ikke kan ligge fritt tilgjengelig på Internett, så jeg kan ikke se noen grunn til å endre dette.

 

For øvrig: Årsaken til at Jon Sværen får 3 treff, mens Torbjørn Igelkjøn får 29 treff, ser ut til å være at feltet dødsår (som Sværen søker i) bare er utfylt i tilfeller hvor dødsfallet og begravelsen skjedde i forskjellige år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, Kristian i Arkivverket !

---

Sidan eg har hatt ein "disputt" m/ dykk om tempo på retting av FT 1865, Balestrand, så TRUDDE eg at no hadde eg funne noko hos DA, som DA ville retta OG DET I EIN hel... fart !

 

Men eg tok feil !! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaka til at skanna kyrkjebøker er sperra er vel forresten at kyrkjebøkene kan innehalde opplysningar om dødsårsak (sjølvmord o.l.), og ein har difor valt å ikkje leggje ut dødsfallister yngre enn 80 år. Dei transkriberte listene inneheld ikkje slike opplysningar, og kan dermed leggjast ut til dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.