Lene Benedicte Lauritzen Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 (edited) Jeg er visst helt ute av trening i å lese håndskrift - Jeg vil gjerne ha hjelp til å lese hva som står etter Hans Jonsen, far til dåpsbarnet Ulrikke Henriette, nr. 40. https://media.digitalarkivet.no/kb20060321010662 Tillegg: Jeg leser det som B*rud i Edsberg. Buskilsrud! Edited November 29, 2017 by Lene Benedicte Lauritzen Eureka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even Stormoen Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Ulrikke Henriette | uægte | Enkemand Hans Jonsen Buskildrud i Edsberg og Pige Antoinette Fuglberg under Gaarden Røen(?) | Marie Olsdatter Røen; Andrine Pedersdatter Vestby; Johan S. Fuglberg Anders Nilsen Røen; Nils Olsen Røen. – | hjemmedøbt af Jordemod: Marie Chr. Tangetorp | Anmeldt af Jordemoder Marie Tangetorp. Paterniteten er Erkjendt af Faderen. – Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lene Benedicte Lauritzen Posted November 29, 2017 Author Share Posted November 29, 2017 Tusen takk, Even! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts