Gå til innhold
Arkivverket
Marie Stephensen

Vet noen hvordan man leter etter en person født i Spania 1954 ?

Recommended Posts

Marie Stephensen

Hei

Leter etter en person født i Spania 1954. Av hensyn til personvern, kan jeg ikke legge ut fødselsdato og navn. Jeg har navn, fødselsdato, også adresse fra 1971. Har prøvd å google så godt jeg kan, men kan ikke spansk og har også fått litt informasjon om at Spania er et litt vanskelig land å søke i. Kanskje det var noen her som hadde litt erfaring om søk i Spania, og håpet er noen tips om hvordan man kan gå frem, for å finne denne personen. Alle tips er velkommen og på forhånd takk !

Mvh Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Stephensen

Det er kanskje best for meg å kontakte en profesjonell slektsforsker som kan Spania. Da jeg forstår det er vanskelig å søke opp noen i Spania på egenhånd. Dette er en meget viktig person å finne for meg.

Mvh Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan M Setsaas

Marie,

Har du prøvd paginasblancas (hvitesider) ?

http://blancas.paginasamarillas.es/jsp/home.jsp

Riktignok må du her søke provins for provins, men med litt hell, så kan du finne vedkommende.

Trenger du ellers noe bistand i denne forbindelse, så send meg en privat melding (pm).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.