Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Jeg leter etter dåpen til en person som er døpt i Sandeherred (Sandar) kirke i Vestfold i 1826. Jeg finner fram til Ministerialbok nr 4, men oppdager at for årene 1824 - 1830 er det de samme sidene som er skannet, nemlig fødte i perioden 1814-1825 (samt døde, copulerede, osv.). Døpte i 1826 finner jeg ikke noe sted. Vil det ta lang tid å rette opp i dette?

30 minutter siden, Erling Gogstad skrev:

Jeg leter etter dåpen til en person som er døpt i Sandeherred (Sandar) kirke i Vestfold i 1826. Jeg finner fram til Ministerialbok nr 4, men oppdager at for årene 1824 - 1830 er det de samme sidene som er skannet, nemlig fødte i perioden 1814-1825 (samt døde, copulerede, osv.). Døpte i 1826 finner jeg ikke noe sted. Vil det ta lang tid å rette opp i dette?

Denne kirkeboka inneholder døpte for hele perioden 1814-1832; se f.eks. kirkebokas innholdsside med lenke til første side for hvert enkelt årstall.

Hvis du bare har bladd i døpte fra begynnelsen av kirkeboka, vil du komme til folio 96 med døpte 1825, hvor presten nederst til høyre har skrevet vide 132, dvs. at døpte fortsetter på folio 132.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.