Gå til innhold
Arkivverket

Feil i scanning Sandeherred ministerialbok nr 4


Erling Gogstad
 Del

Recommended Posts

Jeg leter etter dåpen til en person som er døpt i Sandeherred (Sandar) kirke i Vestfold i 1826. Jeg finner fram til Ministerialbok nr 4, men oppdager at for årene 1824 - 1830 er det de samme sidene som er skannet, nemlig fødte i perioden 1814-1825 (samt døde, copulerede, osv.). Døpte i 1826 finner jeg ikke noe sted. Vil det ta lang tid å rette opp i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Erling Gogstad skrev:

Jeg leter etter dåpen til en person som er døpt i Sandeherred (Sandar) kirke i Vestfold i 1826. Jeg finner fram til Ministerialbok nr 4, men oppdager at for årene 1824 - 1830 er det de samme sidene som er skannet, nemlig fødte i perioden 1814-1825 (samt døde, copulerede, osv.). Døpte i 1826 finner jeg ikke noe sted. Vil det ta lang tid å rette opp i dette?

 

Denne kirkeboka inneholder døpte for hele perioden 1814-1832; se f.eks. kirkebokas innholdsside med lenke til første side for hvert enkelt årstall.

 

Hvis du bare har bladd i døpte fra begynnelsen av kirkeboka, vil du komme til folio 96 med døpte 1825, hvor presten nederst til høyre har skrevet vide 132, dvs. at døpte fortsetter på folio 132.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.