Gå til innhold
Arkivverket

Manglande side i Ministerialbok for Innvik 1750-1816


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Side 133 i Ministerialbok Nr.A 1, 1750-1816 for Innvik prgj. manglar i den skanna utgåva.

 

Den finst sikkert for eg finn dåpsinnførsler frå den sida på:

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=dp14471750&gardpostnr=3847&personpostnr=11539&merk=11539#ovre

 

Er det mulig å få den sida inn der ho høyrer heime i den skanna utgåva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Harald L. Bakke skrev:

Side 133 i Ministerialbok Nr.A 1, 1750-1816 for Innvik prgj. manglar i den skanna utgåva.

 

Den finst sikkert for eg finn dåpsinnførsler frå den sida på:

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=dp14471750&gardpostnr=3847&personpostnr=11539&merk=11539#ovre

 

Er det mulig å få den sida inn der ho høyrer heime i den skanna utgåva?

 

Side 133 er på plass, den, men den er kun indeksert som dagregister 1790. Hvis du har bladd i kirkeboka med filteret for fødte og døpte aktivert, har du derfor ikke funnet sida.

 

Vi skal se til at side 133 også blir indeksert som fødte og døpte 1789.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at denne kirkeboka gjennomgående er mangelfullt indeksert, og at det er en større jobb enn jeg først trodde med å få ting "på stell" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev:

Jeg ser nå at denne kirkeboka gjennomgående er mangelfullt indeksert, og at det er en større jobb enn jeg først trodde med å få ting "på stell" her.

 

Da skulle alt være rettet/utfylt i den interne databasetabellen. Endringene vil bli publisert på nett på torsdag, dersom ikke noe uforutsett skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.