Gå til innhold
Arkivverket
Morten Sylte

M&R, Sunnmøre, gardsnamnet til laugvergen til enka Kiersti Hansdatter Korsfurren. Og gjerne forslag til kvar garden er å finne ...

Recommended Posts

Morten Sylte

Kan nokon vere snill og tyde gardsnamnet til laugverga Paul Hansen, som var verge til systera Kiersti Hansdatter Korsfurren, enka etter Jon Jonsen.

Eg trudde eg hadde tolka det korrekt, men finner ingen referansar til nokon gard med namn som passar med det eg har tyda sjølv - "Hoystrem" eller "Høystrem". Så håpar på korrekt tyding, og gjerne eit forslag på kvar eg finner denne garden??

https://media.digitalarkivet.no/view/24562/331

Endret av Morten Sylte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Even Stormoen

Synes også det står «Høystrem» eller «Hoystrem» – det kan ikke være en variant/forvanskning av Høystøylen som ligger i nærheten av Korsfura?

Mvh

Endret av Even Stormoen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten Sylte

Takk ska du ha, Even.

Pga tipset ditt har eg no sett gjennom Høydalsgardane samt Øvsteberget, men finner ingen som passar [v.hj.a. Årviknes sin bygdebok). Takk for forslaget iallefall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inge Nygård

Forøvrig viser skiftet etter Niels Joensen Vedvik at dottera Synneve Nielsdtr. var "gift med Poul Hanssen Høystøel på Sundmør": https://media.digitalarkivet.no/sk20081128650277

Endret av Inge Nygård

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten Sylte

Ah! Der var eg ikkje heilt med i svingen nei! Even skreiv Høgstøl han ja... Eg tenkte ikkje på området rundt Velsvika i det heile!

Takk for at du såg det eg ikkje såg, Inge! Og hjertelig takk for det som vel må vere løysinga.

Endret av Morten Sylte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.