Gå til innhold
Arkivverket

Maren Regine - finner ingen spor etter henne.

Gustav og Berit Onarheim
 Del

Recommended Posts

Hei.

Maren Regine, f 1863 er datter til Gabriel Eriksen Nedre Tasta. Hun er nevnt konfirmert i 1877.   https://www.digitalarkivet.no/view/279/pk00000001598702 .

Etter det finner jeg ikke spor etter henne. Ikke finner jeg henne som utvandret, på Ancestry.com eller på digitalarkivet sine skannede kirkebøker for gifte og døde.

Gustav Onarheim, Askøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ann-Mary. Malene, f 1855 var gift med Rasmus Johannes Gaard på Talgje, Bertha, f.1857, var g m. Marselius Martinsen fra Tasta, Erik Gabrielsen, 1858, g.m. Elisabeth Nådland og bodde på Tasta og Bertel Severin, 1867 g. m Marta Solem, bodde og i området. Men Maren Regine er ikke nevnt hverken gift eller død. Tasta Historielag har en fin hjemmeside som jeg har brukt en del.  Gustav

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Maren Regine er altså i Amerika. Flere av søsknene var der, men døde rundt Stavanger. Jeg får lete mer i Ancestry.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.