Gå til innhold
Arkivverket

Konfirmantar for Luster 1838 og 1839 - sidene manglar!?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg syner til denne merknaden i Kyrkjeboki for Luster A5 side 115:

https://media.digitalarkivet.no/view/11592/108

Heilt nedst står det at resten av konfirmantane for 1838 samt for 1839 skal finnast frå side 234 og utover, men desse sidene finn eg ikkje!

Ligg dei kan henda gøymde ein annan stad?

Eg takkar so mykje på førehand for oppklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 22.32, Lars E. Øyane skrev:

Heilt nedst står det at resten av konfirmantane for 1838 samt for 1839 skal finnast frå side 234 og utover, men desse sidene finn eg ikkje!

Det har gjennom åra vist seg at det mangler en del sider på mikrofilmene, og det er tilfelle også her. Mangelen står på liste for etterskanning av kirkebøker i Statsarkivet i Bergen, sammen med vel 300 andre mangler fra samme statsarkiv.

Vi har så langt skanna mangler i kirkebøkene fra statsarkivene i Oslo, Hamar, Kongsberg (delvis) og Stavanger. Vi har begynt å legge tilleggsbildene fra Kongsberg inn i databasen og publisere den, men dette er et ganske tidkrevende arbeid som går sakte framover. Vi vil derfor få publisert bildene som allerede er skanna, før vi organiserer tilleggsskanning ved statsarkivene i Bergen, Kristiansand, Trondheim og Tromsø. Dette valget har også sammenheng med at vi ikke har faste skanningsressurser ved disse statsarkivene, slik at vi ikke setter i gang skanning før vi er i stand til å publisere bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev:

Mangelen står på liste for etterskanning av kirkebøker i Statsarkivet i Bergen, sammen med vel 300 andre mangler fra samme statsarkiv.

Det hadde vore fint om desse mangellistene kunne publiserast i ei eller anna form, slik at det blir lettare å sjå kva som manglar, og slik at ein slepp at dei same manglane blir rapporterte fleire gonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kristian og Torbjørn for nye og avklarande innlegg. 

Eg støttar Torbjørn i oppfordrigi hans; elles vert det vel berre til at ein oyt smørja seg med tòlmót enn so lenge...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.