Gå til innhold
Arkivverket

Genealogybank.com - amerikas største avisdatabase? - er det nokon som har erfaring med dei?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg fekk i dag ei hyggeleg melding frå Amerika der ein person gjennom genealogybank.com fann to obituaries i Milwaukee, WI utan å vita kva tid desse personane døydde.  Dette ser eg på som ein fantastisk prestasjon i seg sjølov, og no lurer eg på:

Er det nokon i Brukarforum som har erfaring med å nytta denne basen?

Eg ser dei på Web-siten deira mellom anna skriv: «The largest U.S. obituary archive online»

Pris om ein teiknar årsabonnement i dag: $55.95

Har dette noko for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Har dette noko for seg?

Svaret er vel kort og greit; JA.

Har god erfaring og for deg som forsker så mye i USA tror jeg du vil ha glede av denne basen.

Ser det er litt blandet kritikk - så ta et kortere abbonement om du ønsker å prøve ut først.

https://www.trustpilot.com/review/www.genealogybank.com

https://www.toptenreviews.com/services/home/best-genealogy-websites/genealogybank-com-review/

https://www.genealogyexplained.com/research/genealogybank-vs-newspapers-com/

Endret av Egil Johannessen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteleg takk til Egil for kjapt svar!

Kan du testa ut søk etter obituaries for dette parfolket?

* John Edward O'Brien, fødd i York Co., NE 20.8.1879 - siste kjende bustad 1942 i Milwaukee, WI

* Martha Mathilda, kjend som Tillie O'Brien, fødd i Chicago, IL - siste kjende bustad 1948 i Milwaukee, WI

Dødsfalli deira er ikkje finna i Milwaukee, WI!

Finn du desse, er sjansane store for at eg teiknar eit abonnement hjå genealogybank.com!

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Kan du testa ut søk etter obituaries for dette parfolket?

Jeg får ikke testet GB da jeg ikke er bet. abb. for tiden. Jeg hadde årsabb. men har akkurat avsluttet da jeg er ferdig med forskningen som angår familie i USA.

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

* John Edward O'Brien, fødd i York Co., NE 20.8.1879 - siste kjende bustad 1942 i Milwaukee, WI

* Martha Mathilda, kjend som Tillie O'Brien, fødd i Chicago, IL - siste kjende bustad 1948 i Milwaukee, WI

Hadde de noen barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Egil for kjapt svar!

Nei, John og Tillie var barnlause.  Dei gifte seg i Berrien Co., MI 24.7.1906 og budde mellom anna i Leadville, CO og i Duluth og St. Paul, MN før dei på 1920-talet flytte til Milwaukee, WI.  John var «travelling salesman»!

Det er eit mysterium kvar dei vart av til sist...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Dag for freistnadane på å løysa denne gåta og til Ann-Mary for lenken til det gamle emnet!

Jentenamnet til Martha Mathilda var Munson .  Foreldri var Jens Munson (d. 1892 i Chicago, IL) og kona Monsina «Sina» (d. 1885 i Chicago, IL).  Martha hadde ei søster Josephine «Fannie» Lange, som døydde i Milwaukee, WI 23.10.1948.

Eg held fingrer og tær vel krossa for at du finn ut av dette, Dag og takkar på ny!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Dag for freistnadane på å finna obituaries for John og Tillie O'Brien!

Eg har ein mistanke om at dei ulike websidene som tilbyr obituaries ofte er svært «regionale», d.v.s. at dei dekker einskilde område.  Og me lyt vel òg seia jo meir uvanlege namn me ser etter, jo betre er sjansane for eit «treff»...  Ein skullle vel aller helst abonnert på dei alle...

Det var for ei tid attende ein debatt på den norsk-amerikanske rootsweb-lista om ulike tilbod, men det kom vel ingen eintydig konklusjon ut av den debatten...

Men kanskje eg skulle freista eit «prøveabonnement» som Egil er inne på i innlegg #2...

Ein ny kjempetakk for alle gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.