Gå til innhold
Arkivverket

forfedre Peder Andersson Hillestad f. 29 nov 1885 Hafslo, Luster d. 13 apr 1951 Luster.

Tor Åge Tverå
 Del

Recommended Posts

Hei

Sliter litt med  forfedre til Peder Andersson Hillestad f. 29 nov 1885 Hafslo, Luster  d. 13 apr. 1951 Luster. Han var gift med Anna Ellingsdotter Haaheim.

Greier ikke tyde navn til hans foreldre her i kirkeboka noen som kan hjelpe?

URN:NBN:no-a1450-kb20070111360288.jpg

Endret av Tor Åge Tverå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tor Åge.

Du er egentlig på feil sted. 

Kirkebøker o.l. som ønskes tydet skal postet her. https://forum.arkivverket.no/forum/7-tyding-av-skannede-kilder/

Men  her er tydingen.

Husmand Anders Johannessen Malheim(?) f.1859 og Hustru Gjertrud Johannesdr. f. 1855

Endret av Leif B. Mathiesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Leif B. Mathiesen skrev:

Hei Tor Åge.

Du er egentlig på feil sted. 

Kirkebøker o.l. som ønskes tydet skal postet her. https://forum.arkivverket.no/forum/7-tyding-av-skannede-kilder/

Men  her er tydingen.

Husmand Anders Johannessen Malheim(?) f.1859 og Hustru Gjertrud Johannesdr. f. 1855

Tusen takk for dette Leif. Skal prøve meg på rett sted neste gang 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Leif B. Mathiesen said:

Melheim er i alle fall ein plass i Luster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan,

her kjem du borti ei gammal ætt i Hafslo som er ganske so vid i utstrekning!

Her er kva eg har skrive om Anders og Gjertrud under gnr. 155, Hillestad, bnr. 30 Haugen i bygdeboki for Luster kommune band X:

~~~~~~~~~~~~~~

Anders Johannesson Hillestad, opphavleg frå Smedegarden under Holseto, var f. 21.7.1860 og d. som kårmann på Hillestad 12.1.1931.  Han gifte seg 31.1.1884 med Gjertrud Kirstine Johannesdotter frå Mohaugane under Mo.  Ho var f. 8.12.1853 og d. som husmannskone(!) på Hillestad 1.5.1923.  Anders og Gjertrud budde først som innersfolk ulike stader i bygdi, mellom anna under Mo, under Melheim og under Holseto.  Men kring 1896 fekk Anders og Gjertrud rydda seg ein ny plass i Haugen under Hillestad som opphavleg vart kalla Nakken, og 24.7.1905 fekk Anders skøyte på plassen som han sidan dreiv som gardsbruk.  Ein av sønene fekk ta over styringi frå 1916, men Anders og Gjertrud fekk kår og budde i Haugen levetidi ut.  Dei fekk seks born i lag, men Gjertrud hadde òg to born frå før:

~~~~~~~~~~~~~~

Omtalen av denne huslyden strekker seg over 8 boksider og omfattar òg huslyden til Peder Andersson Hillestad og kona Anna Ellingsdotter Haaheim.

På ulike stadar i bygdebokserien kan ogso forfedrane følgjast attende i fleire generasjonar...

Kanskje hadde det vore ein tanke å sjekka ut desse bøkene på biblioteket?

Lukke til med vidare forsking!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 16.11.2018 den 13.04, Lars E. Øyane skrev:

Heisan,

her kjem du borti ei gammal ætt i Hafslo som er ganske so vid i utstrekning!

Her er kva eg har skrive om Anders og Gjertrud under gnr. 155, Hillestad, bnr. 30 Haugen i bygdeboki for Luster kommune band X:

~~~~~~~~~~~~~~

Anders Johannesson Hillestad, opphavleg frå Smedegarden under Holseto, var f. 21.7.1860 og d. som kårmann på Hillestad 12.1.1931.  Han gifte seg 31.1.1884 med Gjertrud Kirstine Johannesdotter frå Mohaugane under Mo.  Ho var f. 8.12.1853 og d. som husmannskone(!) på Hillestad 1.5.1923.  Anders og Gjertrud budde først som innersfolk ulike stader i bygdi, mellom anna under Mo, under Melheim og under Holseto.  Men kring 1896 fekk Anders og Gjertrud rydda seg ein ny plass i Haugen under Hillestad som opphavleg vart kalla Nakken, og 24.7.1905 fekk Anders skøyte på plassen som han sidan dreiv som gardsbruk.  Ein av sønene fekk ta over styringi frå 1916, men Anders og Gjertrud fekk kår og budde i Haugen levetidi ut.  Dei fekk seks born i lag, men Gjertrud hadde òg to born frå før:

~~~~~~~~~~~~~~

Omtalen av denne huslyden strekker seg over 8 boksider og omfattar òg huslyden til Peder Andersson Hillestad og kona Anna Ellingsdotter Haaheim.

På ulike stadar i bygdebokserien kan ogso forfedrane følgjast attende i fleire generasjonar...

Kanskje hadde det vore ein tanke å sjekka ut desse bøkene på biblioteket?

Lukke til med vidare forsking!

Hei Lars

Vet du om der er noe bilder av gården og personene der? må innom på biblioteket her å se om jeg finner boka eller finne den på en annen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg takkar so mykje for siste innlegget frå Tor Åge!

Dette siste spørsmålet ditt kan eg diverre ikkje hjelpa deg med.  Det finst ganske sikkert biletmateriale her, men dette har ikkje eg innan rekkjevidde, so eg vil rå deg til at du tek kontakt med nolevande etterkomarar på Hafslo eller andre stadar; alternativt kan du kontakta Luster kommune, kulturetaten, som sit på ei stor biletsamling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Eg takkar so mykje for siste innlegget frå Tor Åge!

Dette siste spørsmålet ditt kan eg diverre ikkje hjelpa deg med.  Det finst ganske sikkert biletmateriale her, men dette har ikkje eg innan rekkjevidde, so eg vil rå deg til at du tek kontakt med nolevande etterkomarar på Hafslo eller andre stadar; alternativt kan du kontakta Luster kommune, kulturetaten, som sit på ei stor biletsamling...

Hei igjen

Jeg har vært i kontakt med noen av etterkommerne nå å de skulle se hva de kunne finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.