Gå til innhold
Arkivverket

Folketeljing for Bergen 1912


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

I følgje denne gamle tråden frå 2002 ville Yngve gjerne ha lagt ut den aktuelle folketeljinga, som var korrekturlesen for mange år sidan. Men på grunn av personvernproblematikk ville ein truleg måtte vente til 2012.

 

 

No i 2018 er folketeljinga frå 1922 publisert for fleire år sidan. Er det mogeleg å få lagt ut også folketeljinga frå 1912?

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

I følgje denne gamle tråden frå 2002 ville Yngve gjerne ha lagt ut den aktuelle folketeljinga, som var korrekturlesen for mange år sidan. Men på grunn av personvernproblematikk ville ein truleg måtte vente til 2012.

 

 

No i 2018 er folketeljinga frå 1922 publisert for fleire år sidan. Er det mogeleg å få lagt ut også folketeljinga frå 1912?

Hei Den kommer. Den var riktignok korrekturlest, men det var på papir. Vi sitter nå og fører rettingene inn i excelfilen før vi kan publisere den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høyrest lovande ut.

 

Eg var innom lesesalen på Statsarkivet i Bergen for nokre år sidan, og eg meiner å hugse at den utskrifta som stod i hylla inneheldt rettingar skrive med blyant. Også desse "korrekturmeldingane" bør vel då sjekkast i samband med at korrekturen blir fullført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Dette høyrest lovande ut.

 

Eg var innom lesesalen på Statsarkivet i Bergen for nokre år sidan, og eg meiner å hugse at den utskrifta som stod i hylla inneheldt rettingar skrive med blyant. Også desse "korrekturmeldingane" bør vel då sjekkast i samband med at korrekturen blir fullført.

Det er de korrekturene som står i bøkene på lesesalen som legges inn. Noen annen korrektur er ikke gjort. Det gjøres ikke ytterligere korrektur mot originalen. Det er det ikke resurser til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.