Jump to content
Arkivverket

Folketeljing for Bergen 1912

Torbjørn Igelkjøn

Recommended Posts

I følgje denne gamle tråden frå 2002 ville Yngve gjerne ha lagt ut den aktuelle folketeljinga, som var korrekturlesen for mange år sidan. Men på grunn av personvernproblematikk ville ein truleg måtte vente til 2012.

No i 2018 er folketeljinga frå 1922 publisert for fleire år sidan. Er det mogeleg å få lagt ut også folketeljinga frå 1912?

Edited by Torbjørn Igelkjøn

27 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

I følgje denne gamle tråden frå 2002 ville Yngve gjerne ha lagt ut den aktuelle folketeljinga, som var korrekturlesen for mange år sidan. Men på grunn av personvernproblematikk ville ein truleg måtte vente til 2012.

No i 2018 er folketeljinga frå 1922 publisert for fleire år sidan. Er det mogeleg å få lagt ut også folketeljinga frå 1912?

Hei Den kommer. Den var riktignok korrekturlest, men det var på papir. Vi sitter nå og fører rettingene inn i excelfilen før vi kan publisere den. 

• Like 2

Dette høyrest lovande ut.

Eg var innom lesesalen på Statsarkivet i Bergen for nokre år sidan, og eg meiner å hugse at den utskrifta som stod i hylla inneheldt rettingar skrive med blyant. Også desse "korrekturmeldingane" bør vel då sjekkast i samband med at korrekturen blir fullført.

51 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Dette høyrest lovande ut.

Eg var innom lesesalen på Statsarkivet i Bergen for nokre år sidan, og eg meiner å hugse at den utskrifta som stod i hylla inneheldt rettingar skrive med blyant. Også desse "korrekturmeldingane" bør vel då sjekkast i samband med at korrekturen blir fullført.

Det er de korrekturene som står i bøkene på lesesalen som legges inn. Noen annen korrektur er ikke gjort. Det gjøres ikke ytterligere korrektur mot originalen. Det er det ikke resurser til. 

• Like 1

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.