Gå til innhold
Arkivverket
Kaiemann

Finne samboer/kona til min bestefar

Recommended Posts

Kaiemann

Hei. Har lenge leter etter min bestefars første kvinne hvor de fikk en sønn som lever i dag og heter John Edgard Jensen f: 020646 født på Skjærhalden, Hvaler. Er ute etter hans mor som heter

Gunda Kristine Martinsen, tror hun er født desember 1910, men vet ikke hvor. Hennes mann?? Johan Peder Jensen er født 12 10 1912 i Stavern. Klarer ikke finne noe om denne kvinnen og John Edgard Jensen kjenner ikke noe til henne, så har ingen opplysninger. Er det noen som kan hjelpe meg blir jeg veldig glad..

Håper.

Mvh😉

Kai Henning Jakobsen

kai-hj@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grethe Flood

Hei!

Du oppgir navn og fødselsdato på en nålevende person. Nålevende personer skal ikke diskuteres på åpent forum, se:

https://forum.arkivverket.no/announcement/2-ordensregler-for-debattene-discussion-forum-rules/ 

Du kan sende en PM hvis du må oppgi navn på nålevende personer for å få hjelp til å komme videre "bakover". 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.