Jump to content
Nasjonalarkivet

Microsoft Edge og innliming av lenker.


Recommended Posts

Takk for svar. Jeg får ikke til å legge inn lenke i dag heller, bruker da Microsoft Edge som nettleser. Jeg skulle i dag kopiere fra kirkebok for Røros, valgte først å kopiere via "knappen", kopierte deretter lenken øverst, men når jeg trykker på LIM INN, blir resultatet det samme: Ingenting skjer. Jeg kopierer altså til dette forum, det går bra i andre fora som slekt og data, og slektsgrupper på Facebook.

Edited by Astrid Ryen
Tilføyelse

Jeg har også problemer med Microsoft Edge på flere måter.

Derfor har jeg gått tilbake til Google Chrome.

( som også er den nettleseren som er raskest  og bruker liten kapasitet)

 

http://www.dataporten.net/nettlesere/

 

  • Like 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.