Lars Olav Karlsen Skrevet Februar 18, 2019 Del Skrevet Februar 18, 2019 Jeg har arvet en større autografsamling med dokumenter tilbake til Kong Frederik II, men jeg har ett dokument jeg ikke klarer å finne noen kjent signatur. Er det noen som klarer å finne ut av hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 18, 2019 Del Skrevet Februar 18, 2019 7 minutter siden, lokarlsen76 skrev: Jeg har arvet en større autografsamling med dokumenter tilbake til Kong Frederik II, men jeg har ett dokument jeg ikke klarer å finne noen kjent signatur. Er det noen som klarer å finne ut av hva det er? Du kan jo prøve å få tydet hva som står. Legg det inn på tydeforumet. Fint hvis du kan endre "lokarlsen76" til fullt navn. Jfr. forumreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 18, 2019 Del Skrevet Februar 18, 2019 Tydeforumet: https://forum.arkivverket.no/forum/7-tyding-av-skannede-kilder/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Olav Karlsen Skrevet Februar 18, 2019 Forfatter Del Skrevet Februar 18, 2019 Tusen takk for tipsene og hjelpen Ann-Mary Engum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå