Gå til innhold
Arkivverket

FT 1920


Magne Kvalstad
 Del

Recommended Posts

De gjelder min bestemor Engel Helen Johannesdtr. Hollevik. Ho ble født 22 januar 1870 og døydde 3. oktober i1941 i Stongfjorden. Under folketellinga i 1910 for kretsen 001 Grimeli og Mjaaseæth Gnr. 3 Bnr. 1 Lien i Askvoll kommune var ho og sønnen Edvard Madsen (min far) der. Er det mulig å få vite hvor de er i 1920 da det har stor betydning for historien om mine forfedre. Da faller alle brikkene på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 21.54, Magne Kvalstad skrev:

De gjelder min bestemor Engel Helen Johannesdtr. Hollevik. Ho ble født 22 januar 1870 og døydde 3. oktober i1941 i Stongfjorden. Under folketellinga i 1910 for kretsen 001 Grimeli og Mjaaseæth Gnr. 3 Bnr. 1 Lien i Askvoll kommune var ho og sønnen Edvard Madsen (min far) der. Er det mulig å få vite hvor de er i 1920 da det har stor betydning for historien om mine forfedre. Da faller alle brikkene på plass.

 

Hei

Vi kan ikke gi ut opplysninger fra folketellingen 1920 før den blir tilgjengelig 1 desember 2020 i henhold til Statistikkloven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan iallefall gle oss til ei spennande "førjulsgåve" om knapt to år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.