Gå til innhold
Arkivverket

Albert og Elise Haugen - vigde kring 1928 - truleg i Wisconsin - dato og stad? - ei amerikansk utfordring?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har i lang tid vore på leiting etter ei vigsle i Amerika mellom ei enkje frå Våle og ein gut med røter frå Luster i Sogn - skal ha finne stad kring 1928,

Manuskriptet mitt syner huslyden meir i detalj:

~~~~~~~~~~~~~~~

Albert Haugen, f. i Buffalo Co., Wis. 4.2.1892, d. i Washburn Co., Wis. 23.7.1976.  Han gifte seg kring 1928,

¤¤¤¤¤ (date and place of his marriage? – about 1928! – her dau: Solveig Kristine – Sylvia (Mrs.Hugo Carlson))

med enkja Maren Elise, kjend som Elise Olsdotter f. Grytemark, opphavleg frå Grytemark i Våle, Vestfold.  Ho var dotter av gardbrukar Ole Sørenson på Grytemark og kona Karen Marie Jacobsdotter frå Haslum i Sannidal (Kragerø) og f. i Våle 6.10.1889, men gifte seg første gongen i Våle 5.7.1913 med Ole Olson Haugen frå Skjerpinghaugen, Skjerping på Ål.  Han var son av gardbrukar Ole Thomasson på Skjerpinghaugen, Skjerping, opphavleg frå Bergahagen under Reiersgard, og kona Sissel Olsdotter frå Bakke og f. på Ål 11.11.1891.  Ole Haugen var målarsvein, og han og Elise busette seg i Tønsberg der Ole d. alt 7.11.1918.  Under namnet Elsie Haugen utvandra enkja i 1922 til Amerika, og ho d. i Washburn Co., Wis. 9.1.1949.  Albert og Elsie tok over heimefarmen hans i Barronett township, Washburn Co., Wis., men fekk ikkje born i lag.  Derimot hadde Elsie ei dotter frå første ekteskapet sitt.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Her Albert og Elise i FT1930 for Barronett, Washburn Co., WI som syner brudgomen på 35 år gift i ein alder av 33 år: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R82-58B

Her er dei same stad i FT1940: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QSQ-G9M1-69DW

Kan nokon hjelpa meg finna denne vigsli, eventuelt gjennom obituaries eller newspaper announcement?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil berre kort leggja til at Albert den einaste av søskeni som nytta namnet Haugen - dei andre skreiv stort sett Hogan eller Hogen,  Me lyt gå ut ifrå at ogso Albert nytta ei av desse formene til han trefte Haugen-enkja frå Våle..

Takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Derimot hadde Elsie ei dotter frå første ekteskapet sitt.

???

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QKW6-JY1F

Sylvia Carlson

United States, GenealogyBank Obituaries
Deceased
Name Sylvia Carlson
Event Type Obituary
Event Date 05 Apr 2004
Event Place Wisconsin, United States
Gender Female
Relationship to Deceased Deceased
Birth Date 05 Sep 1916
Birthplace Tonsberg, , Norway
Death Date 02 Apr 2004
Death Place Minneapolis, ,
Newspaper Spooner Advocate
Spouse and Children
Hugo Carlson Husband Male
Joanna Holets Daughter Female
Richard Son Male
Douglas Son Male
Parents and Siblings
Olaf Haugen Father Male
Elsie Grytmark Haugen Mother Female
Extended Family
Douglas Holets Son-In-Law Male
Ann Daughter-In-Law Female
Others on Record
Reverend Tom Engesser Nonrelative Male
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Kan nokon hjelpa meg finna denne vigsli, eventuelt gjennom obituaries eller newspaper announcement?

Foreløpig ikke funnet noen OBIT's for Albert og Elsie - ei heller noen annonser for vielsen.

Legger ved lenke til OBIT for datteren til Elsie - Sylvia - https://www.washburn-mcreavy.com/obituaries/Sylvia-Carlson-2091737/#!/Obituary

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe, Ann-Mary og Egil for interessante svar.

Eg fekk aldri tak i Sylvia Carlson for å drøfta denne saki med ho, og no er det for seint..  Kanskje det finst barneborn som veit, men det er vel heller tvilsamt..

Og vigsli var tydelegvis ikkje annonsert heller i den lokale pressa...

Men eg gjev aldri opp og lever vidare i voni om at ho vil dukka opp...

Ein ny kjempetakk for hjelpi med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider