Gå til innhold
Arkivverket

Responstid på e-post, Digitalarkivet


Mari Schumann Nicolaisen
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Hvor lang tid kan man regne med det tar å få svar fra Digitalarkivet når det gjelder å melde seg på frivillig arbeid? 

Jeg sendte en e-post for tre dager siden, men har ikke hørt noe enda; bare lurer på når jeg bør "purre".

 

Mvh.

Mari Schumann Nicolaisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saksbehandlingstid

 

Vi svarer så fort vi kan,normalt i løpet av 21 virkedager.

For enkelte henvendelser vil behandlingstiden kunne være lengre.

Hvis det ikke lar seg gjøre å besvare henvendelsen innen rimelig tid,sender vi ut et foreløpig svar med informasjon om når saken forventes ferdig behandlet.

 

 

https://www.arkivverket.no/om-oss/hva-er-arkivverket/tjenestepolitikk

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mari Schumann Nicolaisen skrev:

Hei!

 

Hvor lang tid kan man regne med det tar å få svar fra Digitalarkivet når det gjelder å melde seg på frivillig arbeid? 

Jeg sendte en e-post for tre dager siden, men har ikke hørt noe enda; bare lurer på når jeg bør "purre".

 

Mvh.

Mari Schumann Nicolaisen

Hei

Jeg har ansvaret for frivillighetsarbeidet, men er ikke på kontoret før over helgen. Men uansett må man påregne noen dager før jeg klarer å svare, men 21 dager bruker jeg aldri, pleier å gå under 1 uke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.