Gå til innhold
Arkivverket

S&F: Oppslag Bygdebok Fjaler - Elde / Bradsberg

Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

I forbindelse med at eg er på leiting etter Anders Olsen nevnt i https://forum.arkivverket.no/topic/234730-tydehjelp-kb-askvoll-1815-gårdsnavn/ så ønsker eg å få sjekka ut eit par kandidater i Fjaler, der den som er fødd under Elde synes å vere mest aktuell (grunna fødselsår 1788).

Han er skreven som Anders Olsson (Kiberg), der Kiberg ligg u. Hovland, Askvoll, men han er tydeligvis ikkje derfrå.

Husmd. & Enkemd. Anders Olsen Bordevik dør 23.4.1862, 74 år gamal, d.v.s. at han skal vere fødd omkring 1788.

Spørsmålet er då om Bygdebok for Fjaler gir noko meir info om Anders Olsen Elde og Anders Olsen Bradsberg?

fjaler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gisle Hersvik skrev:

Takk. Der var det lite informasjon...

... noko som aukar sannsynlegheita for at han har døydd ung eller flytta ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at "gamle" Digitalarkivet er historie, noko som fører til at mykje av det som var tilgjengeleg av søkbare kyrkjebøker for Sogn og Fjordane er vekke for godt. Familysearch er eit dårleg alternativ til presise søk i dataane som vart registrert av Fylkesarkivet for mange år sidan. Dette var dårleg nytt.

https://www.arkivverket.no/nyheter/digitalarkivet-sine-gamle-nettsider-gda-er-tatt-ned-grunna-eit-nyleg-oppdaga-sikkerhetsproblem

• Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifta finn du på media.digitalarkivverket.no.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det noko som elliminerer han som kandidat?

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det som står i skifet betyr at han var ugift og heimeverande på Elde, det står ikkje noko om at han var gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld menn pleier det vel ikkje stå om dei var gift eller ikkje. Han treng heller ikkje å vere heimeverande fordi om han var tilstades ved skiftet.

Skiftet viser at han var i live i 1833, elles meiner eg at vi er like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har rett i det Torbjørn, eg var vel litt rask i konklusjonen :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider