Jump to content
Arkivverket
Anfinn Bernaas

Merkeleg tekstoppsett

Recommended Posts

Anfinn Bernaas

Hmm, skal standardoppsettet for teksten verkeleg vera slik?

(tilfeldig valt døme i biletfila under)

Skjermbilde 2019-07-03 kl. 20.08.07.png

Edited by Anfinn Bernaas

Ivar S. Ertesvåg

Det skal vel sjå sånn ut når du har klikka på fana "Aktivitet" og  valt "minimalisert" visning... - og det er vel det du har gjort?

Kanskje er det oppsettet under fana "Utforsk" du saknar? (Sjå heilt oppe, under det blå feltet.)

Anfinn Bernaas

Aktivitet og minimalisert visning, ja. Det har eg bruka heilt sidan noverande programvare kom på plass.

Men den merkelege ordstillinga dukka opp fyrst for to-tre(?) veker sidan:

"emne svarte i Ann-Mary Engum sitt Tine S Sandmo i Brukernes eget forum"!!!!!

Kva slags norsk er dette?

Edited by Anfinn Bernaas

Anfinn Bernaas

Eg ventar på svar ...

Nichlas Severinsen

Ser ikke noe feil med selve utseende på teksten ihvertfall. Norsken kunne vært forbedret, ja. Jeg har nevnt i tidligere emner/tråder at det ikke er vi i Arkivverket som utvikler forumets programvare, vi bruker en tredjeparts-programvare som heter Invision Community. Norsken som er her kommer fra en språkpakke til forum-programvaren, og kan derfor ha feil i seg - slik som denne.

Jeg skal se om vi kan få det fikset.

Inntil videre kan du bytte til Engelsk språk for å få litt bedre grammatikk (til de som ikke kan det av en eller annen grunn, scroll helt nederst, trykk på 'språk'):

image.png.c2034614c0e8335812f97200e75b140e.png

Anfinn Bernaas

Takk for tilbakemelding. Godt å få medhald i at "norsken kunne vært forbedret", sagt med eit aldri så lite "understatement" slik eg les det. 

Eg og andre aktive brukarar av diskusjonsforumet har fått med oss at programvaren er engelsk hyllevare, ja. Så for mange modifikasjonar før det visast for brukarane kan naturleg nok føre til ekstraarbeid og fare for glipp. Men slik diskusjonsforumet framtrer har det jo sett ut i fleire år. Den riv ruske gale ordstillinga dukka plutseleg opp frå den eine dagen til den neste omkring månadsskiftet juni/juli i år.

Eg ser fram til å kunne lesa "hjelpeteksten" under overskriftene igjen. Det er ikkje mogeleg utan omfattande hjernearbeid for kvart tema slik det ser ut no. Og å bytte til engelsk er ikkje aktuelt, nei. 

Nichlas Severinsen

Denne feilen har vært fikset et par dager nå, bare å si ifra hvis dere finner flere 🙂

Anfinn Bernaas

Takk, for vel utført arbeid!

Edited by Anfinn Bernaas