Gå til innhold
Arkivverket

Kva Har Skjedd I Dag?


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Eg vil gjere folk merksam på ein hendig liten knapp som er nyttig for oss som ikkje sit med nasa i skjermen heile tida, men som gjerne vil holde oss orientert om kva som blir diskutert. Anonymt, nesten nederst, under forumoversikta, står det "dagens aktive emner", og når eg sjekkar dette kvar kveld veit eg at eg har fått med meg alt (rett nok fordelt over 4 sider, men det er 3 klikk å bla gjennom dei).

 

Men dette er kanskje gammalt nytt for dei fleste andre enn meg - ?

 

Dessutan, eg skreiv då ikkje Kva Har Skjedd I Dag - dette må vel rette vedkomande kunne fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil gjere folk merksam på ein hendig liten knapp som er nyttig for oss som ikkje sit med nasa i skjermen heile tida, men som gjerne vil holde oss orientert om kva som blir diskutert. Anonymt, nesten nederst, under forumoversikta, står det "dagens aktive emner", og når eg sjekkar dette kvar kveld veit eg at eg har fått med meg alt (rett nok fordelt over 4 sider, men det er 3 klikk å bla gjennom dei).

 

Men dette er kanskje gammalt nytt for dei fleste andre enn meg - ?

 

Dessutan, eg skreiv då ikkje Kva Har Skjedd I Dag - dette må vel rette vedkomande kunne fikse.

 

Jeg ser ikke denne 'knappen' Aase. Hvor befinner den seg, og hvordan ser den ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du klikkar på "Forum" på den blå linja øverst og for opp oversikta over kva fora som finst - då finn du han under Testforum, berre som ei klikkbar setning. Dette kunne vore ein mykje tydelegare knapp, og du kunne med fordel funne han sjølv om du sto inne i eit emne, som t.d. no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til innlegg 1: Takk, for tipset. Dette er da den mest matnyttige knappen/tasten/lenkja av alle i det nye forumet. Den fortener å kome på ein atskillig meir synleg plass enn no. Eg har vore nokså frustrert over all slitsam fram og tilbakeklikking, og dessutan undervegs å ha mista oversikta over kor ein var sist. Men no går eg lysare tider i møte på nye forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.