Terje Eriksen Skrevet August 18, 2019 Del Skrevet August 18, 2019 Hei Nå er det behov for hjelp til tekst tyding igjen: Vinger Min 5 s.269 Hele teksten for 1794 Apr 17 "Pige Marthe Pedersd.......... På forhånd takk for hjelpen! SAH, Vinger prestekontor, Ministerialbok nr. 5, 1772-1813, s. 269 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070603170261 Mvh Terje Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank H. Johansen Skrevet August 18, 2019 Del Skrevet August 18, 2019 Pigen Marthe Pedersdr Trettbraaden i SæterSætren havder B: Christen. Fadd: Jens Olsen Sæter Sætren med h: Lisbet Mognsdr, Ole Krydsherre og Hans Torkildsen Leeraastangen, Anne Arnesdr Roldstad Søndre; til Barnets fader udlagt Christen Larsen af et for Garnisonens... Bergenhusiske Grenaderer ... ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Eriksen Skrevet August 18, 2019 Forfatter Del Skrevet August 18, 2019 Takk skal du ha Frank. Siste del handler om etter hva jeg kan tolke deres leirmaal (kanskje om det er hendes første og hans første? eller et annet nr. for noen av dem) Hva tror du? Igjen takk for hjelpen! Mvh Terje Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Eriksen Skrevet August 20, 2019 Forfatter Del Skrevet August 20, 2019 Hei igjen Jeg fant ut av det ut fra tidligere hjelp. Det står: "Hendes 2. og hans første lejermaal her bekient" Mvh Terje Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet August 20, 2019 Del Skrevet August 20, 2019 På 18.8.2019 den 20.53, Frank H. Johansen skrev: Pigen Marthe Pedersdr Trettbraaden i SæterSætren havder B: Christen. ...hendes B: Christen. står det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå